SEO (search engine optimization, vagyis keresőoptimalizáció) a honlapok optimalizálását jelenti, ami arra irányul, hogy azok jó helyen jelenjenek meg a Google keresőjében. Természetesen a felhasználókat is figyelembe kell venni ennek során. A SEO aktivitások a kifejezetten a honlapokon végzett, úgynevezett On-site tevékenységek részét képezik. A legfontosabb optimalizációs tényezők közé tartoznak például a következők:

  • kulcsszavak a címben
  • kulcsszavak elhelyezése a honlapon található szövegekben,
  • optimális címek megválasztása (h1, h2, h3),
  • megfelelő belső linkelés az oldalon,
  • meta tagek, leírások és alt szövegek optimalizálása,
  • a honlap betöltődési idejének optimalizálása.

A cikk elhelyezés olyan tevékenység, melyet a webmesterek vagy az ügynökségek végeznek el annak érdekében, hogy növeljék a honlap láthatóságát a Google keresőben. A cikk elhelyezés az úgynevezett honlapon kívüli, más néven Off-site aktivitások közé tartozik. A linkek száma és minősége közvetlenül befolyásolja az adott honlap láthatóságát és ez az egyik legfontosabb faktor, melyet a Google algoritmusa figyelembe vesz a besorolásnál.

SEO
Duplikált tartalom a SEO-ban: hogyan érdemes kezelni?
Duplikált tartalom a SEO-ban: hogyan érdemes kezelni?

A duplikált tartalom veszélyes ellenfél lehet, amennyiben a Google és a többi keresőmotor rangsorolása, illetve a weboldal láthatósága, megbízhatósága a tét. De mi is igazából a duplikált tartalom és hogyan veszélyeztetheti a SEO-t? Hogyan találhatod meg a duplikációkat a weboldaladon? Milyen módszerekkel tudod felvenni a harcot az ismétlődő tartalom ellenében? Ebben a cikkben ezekre a kérdésekre kapsz választ. Többek között.

Google Indexelés
Google Indexelés: Hogyan Optimalizáljuk Weboldalunkat a Google Kereső Számára

Az indexelés a keresőmotorok által végzett folyamat része, melynek során felfedezik, elemzik és tárolják a weboldalak információit, így lehetővé téve, hogy azok megjelenjenek a keresési eredményekben. Ebben a cikkben részletesen foglalkozunk azzal, hogyan zajlik a Google indexelése, miért fontos, hogy a weboldalad tartalma bekerüljön a Google indexébe, és milyen lépéseket tehetsz annak érdekében, hogy weboldalad megjelenjen a keresőmotorokban.

International SEO: hogyan helyezkedj a nemzetközi piacokon?
International SEO: hogyan helyezkedj a nemzetközi piacokon?

Mi a nemzetközi SEO és miért játszik fontos szerepet az ügyfélkör bővítésében? Milyen előnyei vannak a vállalkozásodra nézve? Hogyan válaszd ki a megfelelő domain struktúrát és hogyan döntsd el milyen országokat érdemes célba venned? Kíváncsi vagy, hogy mi a különbség a helyi SEO és a nemzetközi SEO között? Ez a cikk szinte minden magába foglal, amit a nemzetközi SEO folyamatokról tudni érdemes.

Mi az inbound marketing?
Útmutató hatékony inbound marketing stratégiákhoz

Inbound marketing A-tól Z-ig: ismerd meg ezt az ultimate marketing stratégiát egy cikkben! Kérdések, amikre biztosan választ kapsz: mi az inbound marketing? Hogyan működik? Milyen eszközöket és stratégiákat használ? Milyen előnyöket tartogat a céged számára és milyen szoftverek, eszközök ajánlottak az inbound marketingben? Ha hosszú távú kapcsolatot szeretnél kialakítani a vevőiddel, nem pedig futó kalandot, akkor az inbound marketingre szavazol.

Nem jönnek a megrendelések? Így szerezhetsz ügyfeleket online a SEO segítségével

A jelenlegi, folyton változó gazdasági helyzetben egyre több vállalkozás számára jelent kihívást az online ügyfélszerzés. Manapság már csak igen kevés cég engedheti meg magának azt a luxust, hogy kizárólag a meglévő ügyfélkörére támaszkodjon. Ahhoz, hogy vállalkozásod versenyben maradhasson és növekedni tudjon, mindenképp szükséges az új megrendelők bevonzása is.

Mi az az off-page SEO?
Mi az az off-page SEO? Útmutató a webhely pozicionálásának javításához

Az off-page SEO a keresőoptimalizálás sötét lova. A technikai SEO és az on-page SEO ugyanis a legtöbb online marketing szakember számára ismerős, viszont azt már nehezen tudnák megmondani, hogy mi a különbség az on-page és off-page SEO között? Ebben a cikkben nemcsak erre a kérdésre kapsz választ, de különböző Off-page SEO stratégiákat és technikákat is bemutatunk és az eredmények analíziséhez is kínálunk néhány szempontot. Olvass tovább és merülj el az organikus forgalom és a márkaemlítések világában!

SEO audit
Útmutató a hatékony SEO audit elvégzéséhez: tippek, eszközök

Egy ultimate útmutató a hatékony SEO audit elvégzéséhez: minden, amit a weboldal audit során tudnod érdemes! Vajon milyen szerepet játszik a weboldalad az optimalizálás és az organikus forgalomnövelés során? Milyen előnyei vannak, ha elvégzed a SEO auditot? Ebben a cikkben választ kapsz minden kérdésedre! Mi az a SEO audit és hogyan kell elvégezni? Milyen eszközöket használhatsz a folyamat során? Csak dőlj hátra és szívd magadba az összes infót!

Google algoritmusának l
A Google algoritmusának legújabb frissítései

A Google Search naponta több milliárd keresési kérelmet kap 150 különböző nyelven. Ahhoz, hogy a felhasználók beviteléhez igazodó keresési eredményeket szolgáltasson, számos, esetleg több száz algoritmusra támaszkodik. Ezeket az algoritmusokat folyamatosan fejlesztik és frissítik, hogy a keresési eredményekben megjelenített tartalom jobban megfeleljen a brit felhasználók és mások igényeinek világszerte.

Belső linkek
Belső linkek: hogyan használjuk őket a helyezések javítására?

Belső linkek vagy külső linkek? Már a kérdés is hibás, hiszen a keresőoptimalizálás és linképítés során mindkettőre szükség van. Ismerkedj meg a kissé elhanyagolt SEO szereplővel, azaz a belső linkek előnyeivel, fajtáival és tudd meg, hogyan érdemes összeállítani a belső link stratégiát úgy, hogy az hozza az elvárt eredményeket. Segítsd belső link rendszereddel a Google keresőrobotjait és ajándékozd meg a látogatóidat vonzó felhasználói élménnyel. Hogyan? A belső linkek segítségével!

Mi a backlink és mi a szerepe a SEO stratégiában?
Mi a backlink és mi a szerepe a SEO stratégiában?

Konverziónövelés, organikus forgalomszerzés, gyorsabb indexelés és a keresőrobotok kontextusba helyezése. Csupán néhány a backlink szerzés előnyei közül. Ebben a cikkben ugyanis a linképítés egyik legfontosabb elemére, magára a visszamutató hivatkozásra koncentrálunk. Cikkünkből megismered a blacklink fogalmát, megtudod hogyan építsd fel jól a backlink profilod. De ez még csak a jéghegy csúcsa: kattints és tudj meg mindent a backlink szerzés taktikáiról!

Kulcsszókutatás a gyakorlatban: miért fontos a SEO és a tartalommarketing számára?
Kulcsszókutatás a gyakorlatban: miért fontos a SEO és a tartalommarketing számára?

Keyword research, long tail kulcsszó, kulcsszótervező eszközök, keresési gyakoriság, CPC. Csak néhány azon fogalmak közül, amelyekről ebben a cikkben olvashatsz. Fellebbentjük a fátylat arról, miért nem érdemes megspórolni a kulcsszókutatást, de arról is, hogyan végezd el a folyamatot, milyen kulcsszókutató eszközök állnak a rendelkezésedre, hogyan mérd az egyes kulcsszavak hatékonyságát. Ráadásul a különböző kulcsszó fajták is kivesézésre kerülnek. Plusz még annyi minden más…

Mi a kulcsszó kannibalizáció és hogyan ismerhetem fel?
Mi a kulcsszó kannibalizáció és hogyan ismerhetem fel?

A kulcsszó kannibalizáció súlyos probléma az online térben, amely negatív hatással lehet egy weboldal organikus forgalomára és a rangsorolásra. Az webhelyek közötti versengés és a backlinkek felelőtlen használata valójában nagyobb károkat okozhat, mint amilyen hasznos lehet, amennyiben nem vagyunk kellőképpen felkészültek a témában.

Linkelemző szoftverek körképe

A bejövő linkek elemzése nem kisfeladat, ám szerencsére ma már számos kitűnő eszköz áll rendelkezésünkre. Az alábbi cikkben bemutatjuk azokat a legjobb backlink elemző szoftvereket, amelyeket a SEO szakértők is használnak. Emellett más, fontos gyakorlati információkat is megosztunk a témával kapcsolatban. Olvass tovább és tudd meg, hogyan irányítsd a honlapodra érkező forgalmat és hogyan kerülj előrébb a Google találati listáján.

A SEO iparágban dolgozó Nők helyzetének a felmérése
A SEO iparágban dolgozó Nők helyzetének a felmérése - 2023 [JELENTÉS]

A SEO az egyik leggyorsabban növekvő iparág, amely az IT és a marketing kereszteződésében található. A WhitePress®-nél naponta több száz szakemberrel dolgozunk együtt, és rendszeresen részt veszünk az iparág konferenciáin. Az esetek többségében a férfiak uralják a színpadot, viszont minden évben több és több nő jelenik meg platformunk felhasználói oldalán. Ezért az idei Nemzetközi Nőnap alkalmából úgy döntöttünk, hogy közelebbről is megvizsgáljuk a hölgyek jelenlétét ebben a szektorban.

Google Analytics 4: újdonságok, előnyök és minden, amit tudni érdemes
Google Analytics 4: újdonságok, előnyök és minden, amit tudni érdemes

A Google Analytics utolsó verziója 2013-ban indult el, Universal Analytics néven. A Google azonban a közelmúltban bejelentette, hogy 2023 júniusában megszünteti ezt a szolgáltatást, így elérkezett az Analytics-felhasználók számára lassan, de biztosan a váltás ideje. De milyen újdonságokat tartogat a Google Analytics 4 és miért éri meg mindenkinek egy próbát tennie az új rendszerrel? Ebben a cikkben részletesen megmutatjuk!

Minden, amit a Google Search Console használatáról tudni érdemes
Minden, amit a Google Search Console használatáról tudni érdemes

A Google Search Console egy rendkívül praktikus marketingeszköz, mely segít abban, hogy meghatározzuk weboldalunk teljesítményét. A SEO-specialisták és marketingszakemberek számára nélkülözhetetlen, de a cégvezetőknek is érdemes megismerkedniük vele. Hogyan is működik a Search Console és miért nem maradhat ki a te online marketing kelléktáradból sem? Most megmutatjuk!

Internetes keresők
Internetes keresők: minden, amit tudni szerettél volna, de sosem merted megkérdezni

A világ legnépszerűbb internetes keresője a Google, melyet naponta milliónyi felhasználó használ. Léteznek azonban más alternatívák is, melyek ugyanilyen hatékonyak, mégis kevesen tudnak róluk. Ebben a cikkben bemutatjuk a legfontosabb dolgokat, amiket a netes keresőkkel kapcsolatban tudni érdemes, a történetüktől kezdve egészen a működésükig, és vetünk egy pillantást a digitális marketingben betöltött szerepükre.

Mi az a keresőoptimalizálás?
Mi az a keresőoptimalizálás?

A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, SEO) egy több tudományt és szakterületet lefedő folyamat összefoglaló neve, melynek során a szakértők megpróbálják felfejteni a keresőmotor rangsorolási szempontjait, valamint a látogatók, vásárlók keresési szokásait. A SEO során a legjobb rangosorlás elérése a cél, azaz a keresőmotor első oldala.

A SEO szerepe a marketingmixben
A SEO szerepe a marketing mixben

Szeretnéd a legtöbbet kihozni az internetes jelenlétedből? A marketing mix nélkülözhetetlen alkotóeleme a SEO, azaz a keresőoptimalizálás, amelynek célja egy adott webhely rangsorolásának javítása a Google keresőjében.

A SEO trendek követése
A SEO trendek követése

Tudtad, hogy a Google folyamatosan frissíti az algoritmusát, valamint a vásárlói szokások is állandóan változnak? Ahhoz, hogy versenyképes maradj elengedhetetlen, hogy naprakész legyél a legújabb SEO trendekkel, hiszen a keresőoptimalizáláshoz egy folyamatosan változó, átalakuló stratégiára van szükség.

tartalomépítés versenytárs elemzéssel
Hogyan építs tartalmat a versenytársak elemzésével?

Nem számít, hogy a nulláról indulsz, vagy egy meglévő tartalomstratégiát optimalizálsz: a versenytársak tevékenységének ismerete, megértése és követése elengedhetetlen ahhoz, hogy olyan döntéseket hozz, amelyek valóban eredményeket hoznak a céged számára. Nyilván nem az a megfelelő stratégia, hogy a versenytársak által készített tartalmakat másolod, sokkal inkább, hogy a lehető legtöbbet hozd ki a tartalomépítési hiányosságaikból. Ehhez pedig a versenytársak kulcsszó és backlink elemzésén, majd a tartalmi elemzésen át vezet az út.

kategoria szöveg leírás
A termékkategória oldalak optimalizálása

Miért fontos a termékkategória oldalak optimalizálására hangsúlyt fektetni? Miért aggódnánk miattuk, ha “csupán” köztes lépésként állnak a vásárló és a termékoldal között? Hosszas elemzés után több digitális marketinggel foglalkozó cég – például a seoClarity, JumpFly - is arra a következtetésre jutott, hogy a kategóriaoldalak a webhely forgalmának növelésében jobban teljesítenek, mint maga a termékoldal. Ehhez képest azt látjuk, hogy a kategóriaoldalakkal valamilyen okból igencsak mostohán bánnak a webshoptulajdonosok.

PR cikk és SEO cikk
SEO cikk vs. PR cikk

A marketing szakmai zsargonjának rövidítései a legjobb esetben is enyhe érdektelenséget váltanak ki az egyszeri vállalkozóból. Olyasmit, amivel nem akarnak foglalkozni, mert első látásra bonyolultnak tűnik, hiszen rövidíteni kell.

a log file elemzése
A log file analízis értéke

Ha már a keresőoptimalizálás értelmezésével is meggyűlik a baja az átlagembereknek, akkor a server log file analízisről vajon mit tudnánk mondani? Hát, nyilván azt, hogy legalább annyira izgalmas és érdekes, mint a technikai SEO. A server log file analízis olyan, mintha a keresőoptimalizálás archeológiája volna.

Versenytárs elemzés
A versenytársak elemzése, mint marketing eszköz

Versenytársak feltérképezése, azonosítása nélkül vállalkozást, céget alapítani eleve elvetélt ötlet ugyan, ennek ellenére mégis rengetegen indulnak neki így. Főként a kis-, mikro- és egyszemélyes vállalkozások vállalják be a nagy ugrást a semmibe biztosítókötél nélkül, de láttunk már több tízmilliós indulótőkével rendelkezőket is elvérezni pusztán a piackutatás és a versenytárselemzés hiánya miatt. Ami azonban végképp hiányzik sok, már évek óta működő vállalkozás marketing eszköztárából is, az a versenytársak kulcsszó és backlink alapú elemzése.

Technikai SEO audit
A technikai SEO audit alaplépései

A keresőoptimalizálást és azon belül is a technikai SEO-t sokszor éri az a “vád”, hogy száraz, monoton és unalmas. A valóságban azonban nemcsak komoly kihívás, de izgalmas kaland is, aminek magas a tétje. Mintha egy kincskereső térképpel a kezedben indulnál felfedezőútra. Ráadásul, ezen a térképen nemcsak az X-eket kell felkutatnod, de odaérve különböző küldetéseket is végre kell hajtanod.

WhitePress - mobilbarát weboldal
Hogyan legyen mobilbarát weboldalad?

Húsz évvel ezelőtt senki se gondolta volna, hogy a legtöbb ember mobiltelefonon tölti majd be a weboldalakat. Senki sem tudta, mi az az okostelefon, talán Steve Jobs, kivételével. Amikor 2007-ben bemutatták az első iPhone-t, a dolgok változni kezdtek. Az idő múlásával az emberek egyre kényelmesebbnek érezték a mobilhasználatot, a felhasználói szokásokra reflektálva a piaci kínálat is megváltozott. Ennek eredményeként az asztali számítógépek és laptopok helyett ma már a hordozható okoseszközöket használjuk gyakrabban a legelemibb keresésekhez is. Éppen ezért akinek weboldala van, annak magától értetődő preferenciája, hogy az mobilbarát legyen.

Olvasókra és Google-re optimalizált tartalom
Olvasókra és Google-re optimalizált tartalom - 9 lépés és vázlatminta szövegíróknak

Webes szöveget írni első ránézésre nagyon egyszerűnek tűnik. Csak egy kis szabadidő kell hozzá, leülsz a számítógéphez, kinyitsz egy üres dokumentumot, kitalálsz egy témát és megírod... Sajnos ennek a fantáziaképnek semmi köze nincs a valósághoz. Posztunkban megmutatjuk, hogyan tudsz hatékonyan tartalmakat készíteni (és tervezni), amit sok elemzés alapozott meg. Mutatunk egy szövegíróknak készült vázlatmintát is, ami fontos része a folyamatnak.

A YouTube videó keresőoptimalizálása

A különböző tartalomtípusok keresőoptimalizálásakor kevesen szánnak időt és energiát arra, hogy rendesen odategyék magukat a videófeltöltésekhez. A folyamat túlnyomórészt arról szól, hogy valaki, aki éppen ráér, valahogy feltolja a videót a csatornára, aztán hadd szóljon. És ezzel pont annyit ér el, mint amikor szöveges tartalmat, infografikát, podcastot, vagy bármilyen egyéb más tartalomtípust lő ki az online térbe SEO nélkül. Semmit. Pedig, ha tudod, hogy mit kell tenned és miért, a Youtube a kezed alá dolgozik.

A SEO új szegmense: a Core Web Vitals

Az átlagos, elsősorban mobilt használó ember 4-8 másodpercig tartózkodik egy oldalon. Ez annyit jelent, hogy kevesebb, mint 8 másodperced van arra, hogy megragadd a figyelmét a lead-del, kiváltsd belőle azt a késztetést, hogy továbbolvasson és ezzel együtt az oldaladon maradjon. A felhasználó villámgyors döntése három pillérre támaszkodik: milyen gyorsan tölt be az oldal, hogy ő milyen gyorsan képes interakcióba lépni vele, valamint, hogy mennyire stabil az adott felület. A júniusban életbe lépő Page Experience algoritmus részeként a Core Web Vitals mutatók pont ezeket mérik.

Mikor van kész a SEO?

Röviden és tömören: soha. Ha nem a keresőoptimalizálásról lenne szó, ez a válasz egy fárasztó, sziszifuszi tevékenységet takarna. A SEO azonban éppen attól válik értékes, érdekes, izgalmas és hasznos feladattá, hogy sosincs vége. Ami az első időkben még a felületek durva egyenetlenségeinek lefaragásával kezdődik, majd rendszeres csiszolgatásával folytatódik, az az évek során átalakul finom polírozássá. Mindig találunk valamit, amit lehet - és kell is! - módosítani, precízebben megfogalmazni, cizellálni, hiszen ahogy a vásárlói attitűd és igények, úgy a marketing trendek is változnak. A keresőoptimalizálás nagyszerűsége abban rejlik, hogy képessé tesz bármilyen internetes felületet arra, hogy alkalmazkodjon az új és még újabb vásárlói, kereskedelmi és marketing igényekhez.

Keresőoptimalizálás alaposan: a képek SEO-ja

A képek legendásan elhanyagolt kiegészítők, legalábbis keresőoptimalizálás szempontjából. Azzal mindenki tisztában van, hogy a vizuális elemek vonzóbbak, ezért még egy kétsoros bejegyzésben is van minimum egy profil- vagy termékfotó, infografika, vagy egyenesen videó. Ez valóban szép és jó, de még jobb lenne, ha a SEO-t is legalább olyan alaposan alátennék, mint amennyire a látogatók, vásárlók figyelmét meg akarják ragadni. A kép ugyanis nem pusztán vevőcsalogató, de egyben SEO-elem is. Neked jó hír, hogy ezt az eszközt kevesen használják jól. Még. Most viszont alkalmad nyílik arra, hogy megtanuld helyesen alkalmazni.

A linképítés egyik leghatékonyabb módszere: a vendégblog

A vendégblog készítése az egyik legrégebbi (már ha lehet ilyet egyáltalán a blogolás kapcsán mondani) és leghatékonyabb stratégia a linképítésre, melynek célja a minél előnyösebb SEO rangsorolás. Amikor egy tartalmat vendégblogként teszünk közzé, azzal forgalmat terelünk a befogadó oldal mellett a saját oldalunkra is. Egy új vagy régi, de eddig el nem ért célközönség figyelmét megragadva, még több potenciális vásárlót tudunk szerezni. Ez jó a befogadónak is, nekünk is. A vendégblogoláshoz azonban nem elegendő csupán legyártani a tartalmakat, majd célzás nélkül szétküldeni őket egy levelező listán. A vendégblog nem pöröly, hanem precíziós célszerszám. Nézzük most meg, hogy miként tudjuk jól használni!

Mi az a skyscraper-technika, és miért az egyik legfontosabb SEO módszer a tartalmak készítésére?

Alig pár kattintásra vagyunk a világszőttes összes témájától, aktualitásaitól, híreitől, szakmai, és iparági trendjeitől. Őrültség volna egy ilyen kincsesbánya mellett csak úgy elsétálni. A már elkészített tartalmakra szó szerint építkező skyscraper, avagy felhőkarcoló technikát 2015-re datáljuk, ekkor tette közzé eredményeit Brian Dean, a Backlinko alapítója.

Linképítés alacsony költségvetéssel

Egyszerűen fogalmazva a linképítés az a folyamat, amikor más webhelyekről szerzünk a saját oldalunkra mutató hivatkozásokat. Ez így első olvasatra talán könnyűnek tűnik, valójában az egyik legösszetettebb és legidőigényesebb SEO stratégia. Sokan sok pénzt fektetnek bele, ugyanakkor van néhány hatékony módszer, amivel egy kis költségvetéssel operáló vállalkozás is sikeres lehet a linképítésben. Varázslat és különösebb befektetés nélkül.

Útmutató a tartalom metaszintű optimalizálásához

Nemrégiben írtunk róla, hogy milyen kötelező tartalmi SEO elemekkel és szerkezeti megoldásokkal tudunk felturbózni egy szöveget, hogy azt eljuttassuk a célközönséghez. Ezúttal a szükséges, metaszintű optimalizálásról ejtünk szót, amellyel megnyerhetjük magunknak az algoritmusok pozitív értékítéletét, és előkelőbb helyezést szerezhetünk a tartalmaknak a keresőben.

A keresőoptimalizált tartalom alapjai

Bármilyen hasznos is egy termék, vagy szolgáltatás, kizárólag egy bemutató szöveggel, még ha az tartalmilag jól meg is van fogalmazva, nem fogja tudni beteljesíteni a rendeltetését, vagyis nem jut el a célközönséghez. Csak a szöveg ugyanis nem működik keresőoptimalizálás nélkül, ahogy ez utóbbi sem működik releváns tartalom nélkül. Amennyiben szeretnéd önállóan elkészíteni a saját keresőoptimalizált tartalmaidat úgy, hogy azok célba is érjenek, cikkünkkel érdemi támogatást nyújtunk neked ebben.

kanonikus-cimke
Mi az a kanonikus címke? Mire használják a a SEO-ban?

A Rel=canonical egy iránytű a Google botjai számára. Arra való, hogy a figyelmüket olyan URL-ekre irányítsd, melyek a legfontosabbak és egyben arra is, hogy elkerüld a tartalom duplikációt és a kulcsszó kannibalizációt. A belső duplikációk és az értékes aloldalak elemzése a sikeres keresőoptimalizáció és a magas pozíciók elérésének egyik kulcseleme. Hogyan használd ezt a parancsot anélkül, hogy túlzásba esnél?

Lokális SEO – mire kell figyelned?

A Google keresőtalálatai minden korábbinál személyre szabottabbak és relevánsabbak. Az egyik legjobban észrevehető elem a helyi keresőtalálatok használata számos kompetitív kulcsszó esetében. Ezáltal kisebb cégek számára is lehetővé válik, hogy láthatóbbak legyenek a keresőlistákban. A lokális SEO kicsit más, mint a “hagyományos” SEO -  az optimalizáció kicsit másképpen történik. Olvasd el, melyek a legfontosabb szempontok.

Hogyan lehet csökkenteni a visszafordulási arányt? Néhány hatékony javítási tipp

A visszafordulási arány nem más, mint azoknak a látogatásoknak a hányada, ahol egy felhasználó meglátogatott egy oldalt, majd elhagyta a honlapot. A gyakorlat azt mutatja, hogy a visszafordulási arány körül elég sok bizonytalanság van, főként azoknak a honlaptulajdonosoknak a körében, akik nem rendelkeznek teljeskörű tudással arról, hogyan kell értelmezni. Összegyűjtöttük, hogy mit érdemes tudni erről a mutatószámról és hogyan veheted fel a küzdelmet ellene.

alapvető-seo-fogások
Alapvető SEO-fogások

A keresőlistákban elért jó helyezés alapja a jól kivitelezett keresőptimalizáció. A kevésbé kompetitív kulcsszavak esetében a jó optimalizáció észrevehető változásokat generálhat. Olvass tovább, ha szeretnéd megtudni, hogy a honlapodnak mely részét kell optimalizálnod, hogy javíthass a SEO-aktivitásaid hatékonyságán.

Public Relations - biztonságos és hatékony SEO

Lehet a PR-t a SEO támogatására használni? Hogyan végezz ilyen jellegű aktivitásokat annak érdekében, hogy bejövő linkeket szerezz a honlapodnak? Az e-PR minden cég számára hasznos? Mennyibe kerül egy PR-ügynökség és feltétlenül szükség van rá? Mindezt megválaszoljuk cikkünkben.

A helyi keresőoptimalizálás - hogyan kezdj neki?

Autószerelő műhely, fodrászat, masszázs szalon, étterem - amikor ilyen helyekre keresel rá, a távolság, az ár és a szolgáltatás minőségének optimális közös metszetéből adódó eredményeket szeretnéd megkapni. Néhány éve a Google megalkotott egy speciális algoritmust, mely olyan helyeket ajánl, amik közel vannak hozzád és ezzel egyidejűleg más felhasználók is ajánlják. Mit tegyél, hogy te is láthatóvá válj a helyi keresőszavakra? Hogyan működik a helyi keresőoptimalizálás?

Gyorsított mobil oldalak (AMP) - mik azok?

2016 januárjában a Google Search Console hirtelen egy új opciót tett elérhetővé, melynek köszönhetően át lehetett váltani gyorsított mobiloldalakra (AMP - Accelerated Mobile Pages). Addig elég keveset lehetett tudni erről a funkcióról. Posztunkban megmutatjuk, mi az AMP és hogy hogyan használhatod.

A 301-es átirányítás és társai- mik ezek és mire használhatjuk őket?

Sokat lehet különböző cikkekben, a közösségi médiában és fórumokon olvasni a legkülönbözőbb átirányításokról. Ezek alapján a 301-es átirányítás tűnik valamennyi zűr megoldásának, ami a honlapoddal történhet. Büntetés a Google-től? Átirányítás. Új verziója van a honlapodnak, és megváltozott a URL struktúra? Átirányítás. Aloldalak erejének fokozása? Átirányítás. De mi az az átirányítás?

Meta tagek - a honlap optimalizálás alapkövei

A honlapod optimalizálása elengedhetetlen, de érdemes egyszerű dolgokkal kezdened, melyek több, a keresőből érkező kattintást eredményezhetnek. Az egyik ilyen kétségkívül a meta tagek használata. Olvass tovább, ha szeretnéd tudni, miért fontos, hogy ezek a tagek érdekes információkat tartalmazzanak és milyen hatásai lehetnek más tagtípusoknak a honlapod láthatóságára.

Publikálj cikkeket ma
Regisztrálj ingyenesen!