Nem kell a szomszédba mennünk ahhoz, hogy belássuk, a PR kommunikáció ma már nem ugyanazt jelenti, mint 10-15 évvel ezelőtt. Ahogy fejlődnek, illetve egyre elérhetőbbé válnak a digitális lehetőségek és eszközök, ahogy egyre-másra alakulnak ki az új kommunikációs csatornák úgy alakul át fokról fokra, lépésről lépésre a PR kommunikáció is. Ebben a cikkben azt vizsgáljuk meg, hogy mit jelent ma a hatékony PR kommunikáció a néhány évvel korábbi trendekhez képest.
Az E-PR vagy digitális PR az a PR, mely az interneten zajlik. Az internet a PR-esek munkáját változtatta meg a leginkább a kommunikációs területek szakértői közül. Már mindenki információ- és véleményforrássá válhat: egy neves magazin és egy közösségi oldal felhasználója is. Nem szabad alábecsülni egy véleményt sem, még azokat sem, amelyek egy privát blogra kerülnek fel. A PR ügynökségek és a vállalatok PR részlegeinek szerepe, hogy kialakítsák a cégek üzeneteit, majd népszerűsítsék és terjesszék azokat, de az is, hogy válaszoljanak a felbukkanó véleményekre.
Az internet más technológiák és az információk terjedésének sebességétsegíti. A sajtóközlemények és a szakértői tartalmak bárkihez eljuthatnak pár percen belül. A PR szakemberek számára számtalan eszköz vált elérhetővé, melyeken keresztül építhetik az újságírókkal való kapcsolatot, terjeszthetik az információkat és növelhetik az elérésüket.
Ebben a témában nagyon sok szerző tartalmait fogjuk közölni - nagy hangsúlyt helyezünk majd arra, hogy érdekesek és hasznosak legyenek az olvasók számára.
Olvass tovább!