Az E-PR vagy digitális PR az a PR, mely az interneten zajlik. Az internet a PR-esek munkáját változtatta meg a leginkább a kommunikációs területek szakértői közül. Már mindenki információ- és véleményforrássá válhat: egy neves magazin és egy közösségi oldal felhasználója is. Nem szabad alábecsülni egy véleményt sem, még azokat sem, amelyek egy privát blogra kerülnek fel. A PR ügynökségek és a vállalatok PR részlegeinek szerepe, hogy kialakítsák a cégek üzeneteit, majd népszerűsítsék és terjesszék azokat, de az is, hogy válaszoljanak a felbukkanó véleményekre.

Az internet más technológiák és az információk terjedésének sebességétsegíti. A sajtóközlemények és a szakértői tartalmak bárkihez eljuthatnak pár percen belül. A PR szakemberek számára számtalan eszköz vált elérhetővé, melyeken keresztül építhetik az újságírókkal való kapcsolatot, terjeszthetik az információkat és növelhetik az elérésüket.

Ebben a témában nagyon sok szerző tartalmait fogjuk közölni - nagy hangsúlyt helyezünk majd arra, hogy érdekesek és hasznosak legyenek az olvasók számára.

 

Olvass tovább!

PR - Közönség Kapcsolat
Mi a PR és az online PR
Fókuszban a közönségkapcsolat: mi a PR és az online PR?

Mi köze van a Netflix sorozatok karbon lábnyomának a PR-hoz? Hogyan segíti a vállalat jó hírnevének építése a marketing célok elérését? Mik a különbségek a marketing és a PR között? És milyen eszközöket építhetsz be a PR-stratégiádban online PR során és a hagyományos vonal mentén haladva?

whitepress-szakertok
50 marketing és keresőoptimalizáló szakember

Megbízható SEO-szakértőt keresel? A marketing a hobbid? Esetleg inspirációt, szakmai mentort próbálsz találni? Szerencséd van: a legjobb helyen jársz! A WhitePressnél összeállítottuk a keresőoptimalizálással és marketinggel foglalkozó magyar szakemberek független toplistáját!

PR kommunikacio
Hogyan alakította át a PR kommunikációt a digitalizáció?

Nem kell a szomszédba mennünk ahhoz, hogy belássuk, a PR kommunikáció ma már nem ugyanazt jelenti, mint 10-15 évvel ezelőtt. Ahogy fejlődnek, illetve egyre elérhetőbbé válnak a digitális lehetőségek és eszközök, ahogy egyre-másra alakulnak ki az új kommunikációs csatornák úgy alakul át fokról fokra, lépésről lépésre a PR kommunikáció is. Ebben a cikkben azt vizsgáljuk meg, hogy mit jelent ma a hatékony PR kommunikáció a néhány évvel korábbi trendekhez képest.

PR valsagkommunikacio
PR kérdés a köbön: hogyan kommunikálj veszélyhelyzet vagy válság idején?

Tapasztalatom szerint a kkv-k többsége nem rendelkezik válságkommunikációs stratégiával és vészforgatókönyvvel. Ez csupán addig a pillanatig nem jelent komolyabb problémát, amíg be nem üt a krach: például a teljes gazdaságot szétziláló pandémia képében, vagy olyan kommunikációs katasztrófákat eredményező reklámüzenetekben, mint amit anno a Pepsi és Kendall Jenner rekláma tartogatott a kék kólás cég számára.

PR trendek 2021-ben – milyen változásokat hozott a COVID-19?
PR trendek 2021-ben – milyen változásokat hozott a COVID-19?

Ha visszatekintünk a tavalyi évre, akkor azt látjuk, hogy számos olyan nemzetközi esemény volt, ami alapjaiban változtatta meg azokat a kommunikációs csatornákat, amelyeken keresztül bármelyikünk eléri a közönségét. Persze nemcsak a kommunikációs csatornák alakultak át, de a folyamatok, a stratégiák is, illetve voltak olyan nagy érdeklődésre számot tartó nemzetközi események, amelyek mellett egyik-másik márka, cég vagy épp influencer sem mehetett el szó nélkül.

Public Relations - biztonságos és hatékony SEO

Lehet a PR-t a SEO támogatására használni? Hogyan végezz ilyen jellegű aktivitásokat annak érdekében, hogy bejövő linkeket szerezz a honlapodnak? Az e-PR minden cég számára hasznos? Mennyibe kerül egy PR-ügynökség és feltétlenül szükség van rá? Mindezt megválaszoljuk cikkünkben.

10 ok, amiért érdemes céges blogot írnod

A vállalati blog az inbound marketing nagyon népszerű formája. Lehetővé teszi új marketing megoldások alkalmazását, és sokkal jobb ötlet, mint a bannerek, a szponzorált cikkek vagy a CPC kampányok. Ez a típusú marketing nagyszerű módja annak, hogy reklámozd termékeidet és szolgál-tatásaidat. Ha van vállalkozásod, akkor érdemes blogot írnod róla. Íme 10 ok, miért!

Tíz tipp a bloggerekkel való hatékony együttműködések kialakítására

Sok cég hosszú ideig lenézte és mellőzte a blogszférát. A marketing részlegek tartottak attól, hogy ugyan befolyásos, de kiszámíthatatlan szerzőkkel dolgozzanak, akik akkoriban még nehezen voltak lekövethetők. De a bloggerek keményen dolgoztak azért, hogy elnyerjék a bizalmat és bebizonyították, hogy az általuk alkotott tartalmak felveszik a versenyt a hagyományos médiumokéval. Profi üzleti partnerek lettek és minden marketing kampány fontos elemei. Annak érdekében, hogy az együttműködés mindkét fél számára jól sikerüljön, érdemes figyelembe venned pár dolgot.

Publikálj cikkeket ma
Regisztrálj ingyenesen!