Bekerülni a médiába nem a véletlen műve. Legtöbbször nem is azért írnak valakiről, mert ő a legjobb, vagy mert fizetett érte. Akkor miért róla írnak az újságok és nem másokról? A válasz egyszerű: jól szervezett a PR-ja. De mi az a PR? Hogyan segít abban, hogy előrébb jusson egy cég? És mi köze van ennek ahhoz, hogy újságírókkal beszélgessünk? Koczka Máté szabadúszó PR tanácsadóval keressük a válaszokat.
Az E-PR vagy digitális PR az a PR, mely az interneten zajlik. Az internet a PR-esek munkáját változtatta meg a leginkább a kommunikációs területek szakértői közül. Már mindenki információ- és véleményforrássá válhat: egy neves magazin és egy közösségi oldal felhasználója is. Nem szabad alábecsülni egy véleményt sem, még azokat sem, amelyek egy privát blogra kerülnek fel. A PR ügynökségek és a vállalatok PR részlegeinek szerepe, hogy kialakítsák a cégek üzeneteit, majd népszerűsítsék és terjesszék azokat, de az is, hogy válaszoljanak a felbukkanó véleményekre.
Az internet más technológiák és az információk terjedésének sebességétsegíti. A sajtóközlemények és a szakértői tartalmak bárkihez eljuthatnak pár percen belül. A PR szakemberek számára számtalan eszköz vált elérhetővé, melyeken keresztül építhetik az újságírókkal való kapcsolatot, terjeszthetik az információkat és növelhetik az elérésüket.
Ebben a témában nagyon sok szerző tartalmait fogjuk közölni - nagy hangsúlyt helyezünk majd arra, hogy érdekesek és hasznosak legyenek az olvasók számára.
Olvass tovább!