Mi köze van a Netflix sorozatok karbon lábnyomának a PR-hoz? Hogyan segíti a vállalat jó hírnevének építése a marketing célok elérését? Mik a különbségek a marketing és a PR között? És milyen eszközöket építhetsz be a PR-stratégiádban online PR során és a hagyományos vonal mentén haladva?
Az E-PR vagy digitális PR az a PR, mely az interneten zajlik. Az internet a PR-esek munkáját változtatta meg a leginkább a kommunikációs területek szakértői közül. Már mindenki információ- és véleményforrássá válhat: egy neves magazin és egy közösségi oldal felhasználója is. Nem szabad alábecsülni egy véleményt sem, még azokat sem, amelyek egy privát blogra kerülnek fel. A PR ügynökségek és a vállalatok PR részlegeinek szerepe, hogy kialakítsák a cégek üzeneteit, majd népszerűsítsék és terjesszék azokat, de az is, hogy válaszoljanak a felbukkanó véleményekre.
Az internet más technológiák és az információk terjedésének sebességétsegíti. A sajtóközlemények és a szakértői tartalmak bárkihez eljuthatnak pár percen belül. A PR szakemberek számára számtalan eszköz vált elérhetővé, melyeken keresztül építhetik az újságírókkal való kapcsolatot, terjeszthetik az információkat és növelhetik az elérésüket.
Ebben a témában nagyon sok szerző tartalmait fogjuk közölni - nagy hangsúlyt helyezünk majd arra, hogy érdekesek és hasznosak legyenek az olvasók számára.
Olvass tovább!