Az E-PR vagy digitális PR az a PR, mely az interneten zajlik. Az internet a PR-esek munkáját változtatta meg a leginkább a kommunikációs területek szakértői közül. Már mindenki információ- és véleményforrássá válhat: egy neves magazin és egy közösségi oldal felhasználója is. Nem szabad alábecsülni egy véleményt sem, még azokat sem, amelyek egy privát blogra kerülnek fel. A PR ügynökségek és a vállalatok PR részlegeinek szerepe, hogy kialakítsák a cégek üzeneteit, majd népszerűsítsék és terjesszék azokat, de az is, hogy válaszoljanak a felbukkanó véleményekre.

Az internet más technológiák és az információk terjedésének sebességétsegíti. A sajtóközlemények és a szakértői tartalmak bárkihez eljuthatnak pár percen belül. A PR szakemberek számára számtalan eszköz vált elérhetővé, melyeken keresztül építhetik az újságírókkal való kapcsolatot, terjeszthetik az információkat és növelhetik az elérésüket.

Ebben a témában nagyon sok szerző tartalmait fogjuk közölni - nagy hangsúlyt helyezünk majd arra, hogy érdekesek és hasznosak legyenek az olvasók számára.

 

Olvass tovább!

PR - Közönség Kapcsolat
8 mód, ahogyan a PR támogathatja a tartalommarketinget

A tartalommarketing nem csupán azt változtatta meg, ahogyan a marketing egészére tekintünk, hanem változásokat indított el a PR-ben is. Leegyszerűsítve a dolgot - integrálta a marketinget és a PR-t. A vállalatok elkezdték észrevenni, hogy mindkét területnek hasonlóak a céljai és azok eléréséhez mindkettőnek tartalomra van szüksége. Tehát ha a tartalommarketing hatékonyságát maximalizálni szeretnéd, ezt nagyon egyszerűen megteheted - kérd meg a marketing és a PR-részleget arra, hogy kooperáljanak egymással.

Kezdj el pénzt keresni még ma.
Regisztrálj ingyen