Az E-PR vagy digitális PR az a PR, mely az interneten zajlik. Az internet a PR-esek munkáját változtatta meg a leginkább a kommunikációs területek szakértői közül. Már mindenki információ- és véleményforrássá válhat: egy neves magazin és egy közösségi oldal felhasználója is. Nem szabad alábecsülni egy véleményt sem, még azokat sem, amelyek egy privát blogra kerülnek fel. A PR ügynökségek és a vállalatok PR részlegeinek szerepe, hogy kialakítsák a cégek üzeneteit, majd népszerűsítsék és terjesszék azokat, de az is, hogy válaszoljanak a felbukkanó véleményekre.

Az internet más technológiák és az információk terjedésének sebességétsegíti. A sajtóközlemények és a szakértői tartalmak bárkihez eljuthatnak pár percen belül. A PR szakemberek számára számtalan eszköz vált elérhetővé, melyeken keresztül építhetik az újságírókkal való kapcsolatot, terjeszthetik az információkat és növelhetik az elérésüket.

Ebben a témában nagyon sok szerző tartalmait fogjuk közölni - nagy hangsúlyt helyezünk majd arra, hogy érdekesek és hasznosak legyenek az olvasók számára.

 

Olvass tovább!

PR - Közönség Kapcsolat
Mitől lenne érdekes a cégem a sajtónak? Így keltsd fel az újságírók érdeklődését!

Bekerülni a médiába nem a véletlen műve. Legtöbbször nem is azért írnak valakiről, mert ő a legjobb, vagy mert fizetett érte. Akkor miért róla írnak az újságok és nem másokról? A válasz egyszerű: jól szervezett a PR-ja. De mi az a PR? Hogyan segít abban, hogy előrébb jusson egy cég? És mi köze van ennek ahhoz, hogy újságírókkal beszélgessünk? Koczka Máté szabadúszó PR tanácsadóval keressük a válaszokat.

8 tipp, hogy könnyebb legyen a PR cikk írás

A PR (public relations) hihetetlen gyorsan fejlődik napjainkban, de a meggyőző PR cikk írás továbbra is az egyik alapvető része a szakmának. Minden kommunikációs szakértőnek ismernie kell a rejtelmeit, hisz a kampányok sikeressége ezen múlhat. Somogyi Zsófia, a Marketing21 content marketing szakértője összegyűjtött 8 olyan tanácsot, ami számodra is hasznos lehet, ha szövegíróként most ismerkedsz a PR műfajával.

Public Relations - biztonságos és hatékony SEO

Lehet a PR-t a SEO támogatására használni? Hogyan végezz ilyen jellegű aktivitásokat annak érdekében, hogy bejövő linkeket szerezz a honlapodnak? Az e-PR minden cég számára hasznos? Mennyibe kerül egy PR-ügynökség és feltétlenül szükség van rá? Mindezt megválaszoljuk cikkünkben.

Ember az embernek -  a marketing új korszaka

Talán itt az unalmas, személytelen reklámok vége. Egy dolog közös az előrejelzésekben -  ezek alapján a marketing jövője az a fajta kommunikáció, amelyben az embereket helyezzük előtérbe. Felejtsd el a B2B-t és a B2C-t és kezdj el a Human to Human stratégiára fókuszálni!

10 ok, amiért érdemes céges blogot írnod

A vállalati blog az inbound marketing nagyon népszerű formája. Lehetővé teszi új marketing megoldások alkalmazását, és sokkal jobb ötlet, mint a bannerek, a szponzorált cikkek vagy a CPC kampányok. Ez a típusú marketing nagyszerű módja annak, hogy reklámozd termékeidet és szolgál-tatásaidat. Ha van vállalkozásod, akkor érdemes blogot írnod róla. Íme 10 ok, miért!

8 videótípus, amit a tartalommarketing kampányaidban használhatsz

Valószínűleg a videók az internet legnépszerűbb tartalmai. Azonban ha egyszerűen csak feltöltesz egyet a Youtube-ra, az még nem marketing kampány. Ha ezen a területen szeretnél sikeresen kommunikálni, tudnod kell, hogy milyen videótípusokat érdemes használnod. Ilyen módon koherens és hatékony videókampányt készíthetsz a céged számára.

Tíz tipp a bloggerekkel való hatékony együttműködések kialakítására

Sok cég hosszú ideig lenézte és mellőzte a blogszférát. A marketing részlegek tartottak attól, hogy ugyan befolyásos, de kiszámíthatatlan szerzőkkel dolgozzanak, akik akkoriban még nehezen voltak lekövethetők. De a bloggerek keményen dolgoztak azért, hogy elnyerjék a bizalmat és bebizonyították, hogy az általuk alkotott tartalmak felveszik a versenyt a hagyományos médiumokéval. Profi üzleti partnerek lettek és minden marketing kampány fontos elemei. Annak érdekében, hogy az együttműködés mindkét fél számára jól sikerüljön, érdemes figyelembe venned pár dolgot.

8 mód, ahogyan a PR támogathatja a tartalommarketinget

A tartalommarketing nem csupán azt változtatta meg, ahogyan a marketing egészére tekintünk, hanem változásokat indított el a PR-ben is. Leegyszerűsítve a dolgot - integrálta a marketinget és a PR-t. A vállalatok elkezdték észrevenni, hogy mindkét területnek hasonlóak a céljai és azok eléréséhez mindkettőnek tartalomra van szüksége. Tehát ha a tartalommarketing hatékonyságát maximalizálni szeretnéd, ezt nagyon egyszerűen megteheted - kérd meg a marketing és a PR-részleget arra, hogy kooperáljanak egymással.

Publikálj cikkeket a WhitePress-szel
Regisztrálj ingyen