közösségi média eluralta az interneten zajló kommunikációt. Már 2016 végére a Facebooknak 1,65 millárd aktív felhasználója volt, ami azt jelentette, hogy Földünk minden negyedik lakójának volt fiókja az oldalon. Nem csoda, hogy a hirdetések áttevődtek a hagyományos médiából a közösségi médiába.

Ebben a menüpontban a közösségi médiáról adunk útmutatást. Itt egy olyan sorozatot találhatsz, mely segít a közösségi médiában történő navigációban. A kezdők megtalálhatják a válaszokat az alapvető funkciókat érintő kérdéseikre, a haladók pedig arról kaphatnak információt, hogy hogyan használhatják a közösségi médiát a marketingben, és a hirdetések elhelyezésére.

Itt hirdetési kampányok esettanulmányait is megtalálhatod, valamint egy áttekintést arról, hogy milyen egyéb lehetőségeket nyújt a közösségi média a marketing terén.

Olvass tovább!

Közösségi Média
Megéri még a Facebookon hirdetni?

Rengetegszer kapom meg azt a kérdést, hogy megéri-e Facebookon hirdetni, vagy sem. Hogy nem csökkent-e le a minősége. No meg aztán itt van a Facebook zéró is. A hirdetések pedig folyamatosan drágulnak, az elérések számai pedig csökkennek.

Ember az embernek -  a marketing új korszaka

Talán itt az unalmas, személytelen reklámok vége. Egy dolog közös az előrejelzésekben -  ezek alapján a marketing jövője az a fajta kommunikáció, amelyben az embereket helyezzük előtérbe. Felejtsd el a B2B-t és a B2C-t és kezdj el a Human to Human stratégiára fókuszálni!

5 példa a hatékony natív marketing kampányra

Az online marketingrobbanás továbbra is jellemző a reklámiparban. Számos vállalkozónak kellett megismerkednie a promóciók új módjaival és megérteni azokat. A Facebook, Google Ads, banner hirdetések és a SEO csak néhány példa a marketing újabb eszközeire. Mindez viszont az internetes reklámok túlsúlyához vezetett – hatalmas bannerekbe és felugró ablakokba rejtve, amely a felhasználók irritációját kritikus pontra emelték.

8 videótípus, amit a tartalommarketing kampányaidban használhatsz

Valószínűleg a videók az internet legnépszerűbb tartalmai. Azonban ha egyszerűen csak feltöltesz egyet a Youtube-ra, az még nem marketing kampány. Ha ezen a területen szeretnél sikeresen kommunikálni, tudnod kell, hogy milyen videótípusokat érdemes használnod. Ilyen módon koherens és hatékony videókampányt készíthetsz a céged számára.

Publikálj cikkeket a WhitePress-szel
Regisztrálj ingyen