Hogyan építsünk digitális marketing ügynökséget?

Márkaépítés az ügynökségben - a cikk fő grafikája
Az online munkavégzés, bizonyos szakmák, üzletek online területre lépése a szakértői piacok felé is komoly kihívást támasztott. Újabb és újabb szakértőkre van szükség, akiknek meg kell felelni az ügyfél oldali elvárásoknak.
Publikálj cikkeket velünk!
Regisztrálj ingyen

Készítsük el a Brand bookot!

Mielőtt hozzáfognánk a potenciális ügyfelek feltérképezésének, álljunk meg egy pillanatra és gondoljuk át, hogy kiknek - és kikkel! - szeretnénk dolgozni. Ennek le kell tisztulnia, vagy minimum körvonalazódnia, hiszen már a vállalkozás pozícionálásával közvetítünk egy márkaüzenetet.

Ez az a pont, amikor érdemes egy úgynevezett Brand Book-ban összefoglalni azt a szerepkört, amit a saját ügynökségünk be fog tölteni a piacon:

  • Milyen célcsoportnak szól a leendő ügynökség ajánlata?
  • Hogyan oldja meg a célcsoport/ügyfelek problémáit?
  • Miben különbözik a versenytársaktól?
  • Milyen értékekkel társítható az ügynökség?
  • Milyen érzelmeket kell kiváltania?
  • Mi lesz az ügynökség kommunikációs nyelve?

Néhány kezdő ügynökség megpróbál teljes körű szolgáltatást nyújtani, amivel eleinte leginkább a likviditás a gond. Egyszerűen nincs elegendő tőke, hogy minden területen szakértőket alkalmazzon. Ennek eredménye - általában - a középszerű szolgáltatás, vagy a villámgyors kiégés, ha mindent magunkra vállalva próbáljuk professzionális szinten teljesíteni a megbízásokat.

Célszerűbb eleinte egyetlen területre specializálódni - például SEO, PPC, tartalommarketing - majd a következő években bővíteni a portfóliót.

Vélemény

Geiger Tamas foto

Geiger Tamás

COO, JabJab ügynökség

Mennyire kell már az ügynökség indulása előtt felépíteni a brand-et?

Ha ma indítanék céget, biztosan egyike lenne az első lépéseknek, hogy definiálom az értékeket, amiket képviselek. Ezek nem biztos, hogy szakmai gondolatok, lehetnek emberiek is. Sőt, mivel a munkánk során emberekkel dolgozunk, talán pont az emberi értékek lehetnek a leginkább fontosak, mert leírják, kikkel nem szeretnénk dolgozni és kikkel igen. Ez alapja lehet a márkának kifelé és befelé egyaránt, amikor a csapatot építjük.

Induláskor még szerintem nem érdemes kőbe vésni az első 1-2 éves üzleti tervet. Elég csak a Covidra gondolni: bármikor jöhet olyan, ami kicsit vagy akár nagyon felborítja az üzletet. Én például anno úgy képzeltem el, hogy SEO-t és PPC-t is adni fogok az ügyfeleimnek, de aztán rájöttem, hogy egyszerre ez sok, így az egyiket félretettem a “majd talán egyszer” listára, a másikat folytattam.


Mindezt a Brand Bookban összefoglalva egy cselekvési tervet tudunk előkészíteni - ami a pénzügyi tervvel párhuzamosan – az első 1-2-5 évre lebontva tartalmazza a bővítés folyamatát a ráfordítandó erőforrásokkal együtt. (Erőforrások alatt itt nemcsak az anyagi, de a humán erőforrást is értjük, hiszen az ügyfélszerzéssel együtt a csapatot is építeni, bőveteni kell.).

Sajátos időszakban indult a JabJab Online Marketing. Akkoriban a PPC és a Google Ads AdWords lényegében ismeretlen volt. Új volt, nem csak a Google hirdetési rendszere, hanem az a gondolat is, hogy megjelenni sok esetben lehetséges lényegében ingyen, fizetni a kattintásokért kell, ráadásul pofátlanul alacsony áron. Ebből talán látható, hogy igazából az ügyfélszerzés volt az induló, a branding és a csapatépítés csak ezután jött.

 

Aki ma indul, az már egészen más terepre kerül. Sok száz kis és néhány nagy ügynökség látja el a piacot. A legtöbb nagy ügyfél már nehéz pálya, a KKV világ viszont tág terület, ugyanakkor nem minden KKV alkalmas arra, hogy ügynökséggel működjön együtt (még). A mai piacon ki kell találni, mi a márka, mik a főbb értékek, miért lesz jobb nálunk egy ügyfél, mint a szomszéd irodában úgy, hogy a alapszolgáltatás, amit eladsz, az lényegében ugyanaz. Mint egy építőipari cég: mindkét konkurens tervek alapján házat épít, de lehet az egyikben kreatívabb gondolatok vannak, a másikban meg olyan megvalósítási lépések, ami mondjuk a hazai piacon még újnak számít.

 

Geiger Tamás

Munkatársak alkalmazása

A klasszikus felállás ma már nem működik, és nem csak a közegészségügyi válsághelyzet miatt, bár tény, hogy a pandémia egyfajta katalizátorként robbantotta be az évek óta a mélyben lappangó változást.

  • A legtöbb szakember ma már optimálisabb work-life balance kiépítésére törekszik.
  • Jobban szeretnek olyan közegben dolgozni – home office, közösségi iroda -, ahol a munkától semmi sem vonja el a figyelmüket.
  • Így öt-hat óra alatt több feladatnak tudnak a végére járni, mint egy zsúfolt irodában akár napi nyolc-tíz órában.

Igen ám, de nem mindenki alkalmas a távoli munkavégzésre.

Éppen ezért, a digitális marketing ügynökség csapatának összeállításakor arra kell törekedni, hogy:

  • A csapat olyan emberekből álljon, akik tudnak fókuszáltan, összeszedetten, a munkára koncentrálva dolgozni, felesleges kitérők és holtidők beiktatása nélkül.
  • Nem feltétlenül a saját munkaerő jelenti a megoldást.
    • Akár szabadúszó egyéni vállalkozókat, vagy egész remote csapatot is “bérelhetnek”, azaz, népszerű kifejezéssel élve, kiszervezik a munkát.

A remote csapat munkafolyamatainak felépítéséről és a csoportkommunikációról a későbbiekben még szót ejtünk.

Az új ügynökség neve, vizuális megjelenítése

Már maga a név is pozicionál, ezt mind tudjuk. Ahogy azt is, hogy nagyon könnyű mellélőni, és nagyon nehéz olyan iparágra utaló üzenetet közvetíteni, amit – legalább részben – nem használnak már párszázan.

Amikor nevet választunk vegyük figyelembe, hogy:

  • A jó név megkülönbözteti a céget a versenytársaktól.
  • Bizalmat ébreszt a leendő ügyfelekben.
  • Egyértelműen jelzi, hogy professzionális szolgáltatást nyújtó cégről van szó.
  • Érett, felelősségteljes attitűd benyomását kelti, annak ellenére, hogy gyakorlatilag újszülött a piacon.

Például:

  • Az Apple kiváló példa arra, hogy úgy is lehet óriássá növekedni a piacon, sőt, ikonná válni, ha olyan cégnevet választunk, ami egyáltalán nem korrelál az iparággal.
  • A Coffeebreak Consulting esetében is célirányos volt a név és logó választás.
    • Az asszociatív jelentéstartalom eleve megállítja az olvasót,
    • A logóban dizájnelemként szolgáló hashtag pedig iparági utalás. (Általánosan a kulcsszavakat jelöli minden közösségi hálón, és így kötjük a brandet a kulcsszavakhoz, így a SEO-hoz, PPC-hez.)
       

Szerintem nem baj, ha van némi játékosság a névben. Amitől kihullik a maradék hajam, amikor valaki a cégnévbe beteszi, a “Siker”, “Ninja”, “Mester” és hasonló bulváros jelzők egyikét. Hirdetés ninja siker Kft. Ennél lehetünk picit fantáziadúsabbak is.

Ami fontos lehet, hogy ha van is egy jó ötletünk, használjuk a keresőmezőket a különféle platformokon: Google, Facebook, Linkedin, stb.

  • Van már ilyen vagy hasonló cégnév?
  • Külföldön esetleg?
  • Szabad hozzá a domain?
  • Többféle végződéssel is?
  • Van ilyen Facebook és LinkedIn oldal?

Geiger Tamás



Az ingyenes névgenerátorok segítséget nyújtanak, de legalábbis a variációk támpontot, ötleteket adnak a név kialakításához, amely után az arculattervezés lépése következik.

A tudatosan, és nem ösztönből, szimpla megérzésre hagyatkozva megtervezett logó emlékezetes, könnyen és gyorsan azonosítható, és nem utolsó sorban franchise termékeken – baseball-sapka, bögre, kulcstartó, notesz, toll - is jól mutat.

Heineken brand colors

Arculati kézikönyv: válaszd meg a céged kifejező színeit! Forrás: 99designs

Vélemény

Geiger Tamas foto

Geiger Tamás

COO, JabJab ügynökség

Mennyire fontos, hogy a logo tartalma kapcsolódjon ahhoz, amivel foglalkozunk? 

Ezt én fontosnak tartom, nem csak a logó, de a színek tekintetében is. Ezek határozzák meg, hogyan néz majd ki egy ajánlati dokumentum, nyilván a weboldalunk, minden, ami minket azonosít. Természetes az, ha ez az évek során néha frissítést kap, vagy akár teljes cserét, hiszen mindkettőre volt már példa a világban, akár nagy márkáknál is. De talán kezdőként érdemes ezt jól kitalálni, legyen olyan, amit szeretünk, amire jó ránézni, amivel azonosulni tudunk, mert akkor az első években biztosan nem lesz szükség arra, hogy érdemben hozzányúljunk. 

A logónál és a színeknél gondoljunk picit mindig arra, hogy ne skatulyázzuk be magunkat. A legtöbb bank nem pénzérmét választ logónak, a legtöbb telko sem mobiltelefont tesz a logójába. Nem feltétlenül kell, hogy valami absztrakt dolog legyen, lehet benne utalás ránk, a szolgáltatásokra, de ha ez mégis picit elvontabb, akkor könnyen követ minket majd a logónk, amikor finomítjuk azt, hogy mit is akarunk és tudunk adni az ügyfeleinknek.

Mennyire nehéz vagy akár romboló hatású, ha menet közben változtatunk?

Ha már megszokták a logónkat és van egy szélesebb ismertsége, akkor zavaró lehet egy hirtelen csere. Hacsak nem párosítjuk például egy szolgáltatás portfólió bővítéssel vagy épp szűkítéssel. De ha nincs kifejezetten jó ismertségünk, akkor valószínűleg nem nagyon lesz negatív hatása.

Vannak-e trendek a logók dizájn- vagy színbeli elemeiben? Ezeket mennyire kell követni? 

Szerintem nincsenek, bár az online cégek esetében nem mindegy, hogy a monitoron hogyan fog kinézni, (vagy esetleg fekete-fehérben, vagy inverz-ben (sötét háttéren).


Ami az életben maradáshoz szükséges: a promóció

Aktív digitális jelenlét nélkül az ügynökség effektíve nem létezik.

A Brand Bookban említett márkaüzenet megtestesülése a céges weboldal, ami alig pár évvel ezelőtt egy szimpla statikus oldal formájában a puszta jelenlétet hivatott kommunikálni. Mára ez már elképzelhetetlen.

Egy digitális ügynökség számára a weboldal és blog a cég első számú kommunikációs csatornája:

  • Erre épül a közösségi média.
  • Ide vannak becsatornázva a posztok, videók.
  • Itt olvashatók a tanulmányok, edukációs anyagok.

A weboldal mellett kötelező promóciós felület a LinkedIn, ami szintén közösségi oldalként működik, ugyanakkor az ügyfélszerzés, kapcsolatépítés és a csapatépítés hatékony fegyverneme a fejvadászoktól hemzsegő marketing/sales piacon.

Az aktív LinkedIn profil birtokában szó szerint a szakma pulzusán tarthatja a kezét az okos és körültekintő ügynökségvezető. Nemcsak a leendő ügyfeleket tudja feltérképezni, megkeresni, de kialakíthatja, vagy bővítheti a saját csapatát.

Vélemény

Geiger Tamás
COO, JabJab ügynökség

Vannak-e olyan platformok, amiken mindenképpen jelen kell lenni?

Bár logikus lenne például a LinkedIn-t előre hozni, de úgy érzem, hogy itthon főleg a Facebook a szakmai beszélgetések terepe. Ettől még fontos a jelenlét a LinkedIn-en is, de nem reménytelen a Facebookon is megtalálni a célcsoportot. Ehhez azonban inkább inbound eszközökre lehet szükség, kevésbé Facebook fizetett hirdetésekre.

A Google Kereső hirdetéseknél mindenképpen arra kell készülni, hogy a havi 20 000 Ft-ot költő mikro vállalkozás és az akár több százezer forintot költő KKV is nagyjából ugyanazokkal a kifejezésekkel keres, így ide vagy nem megyünk ki és ezért más módon igyekszünk ügyfelet szerezni, vagy kell valami erős előszűrő, hogy ne öntsünk az oldalra nagy mennyiségben alacsony minőségű forgalmat.

Mekkora szerepe van a cég népszerűsítésében a social média platformoknak?

Szerintem nagyon sok, de mivel ezeken egészen közel kerülhetünk a leendő ügyfelekhez és egyébként a szakma más tagjához is, nagyon könnyű elcsúszni egy banánhéjon. Nagyon erős odafigyelés kell, erős tartalommarketing, inbound marketing, ami nem az N-1-dik “így rontottad el a Google hirdetéseidet” top 10-es listát mutatja, hanem azt az egyedi arcunkat, amitől mi 1) szakértők leszünk, 2) emberek maradunk, nem változunk guruvá és más álarc mögé bújt megmondó emberré.

Mennyire veszik komolyan az emberek a social média felületeket? Meghatározza-e az adott platform, hogy ki a célközönség, hogy kiket akarunk elérni? Függ-e a cégem brandjétől, hogy milyen felületeken van jelen?

Én úgy érzem, hogy ez inkább ország függő. Ha szeretnénk ügyfelet mondjuk az USA-ból vagy más nyugati országból, akkor biztos érdemes aktívabban jelen lenni például Quora-án, Redditen, de például Németországban a XING használata lehet előnyös és hasznos. Ezen belül már ha jól találtuk ki, hogy MIT szeretnénk kommunikálni, akkor megtalálja a zsák a foltját.

Mennyire fontos az e-mail marketing márkaépítés szempontból egy ügynökségnek? Hogyan lehet kitűnni a sok e-mail közül amit kapnak az emberek?

Erre nem nagyon tudok válaszolni, érezzük a JabJab-nál, hogy tudatosabban kellene használni ezt a csatornát is, de még van mit tanulnunk ebben a körben.
(Misa): eddig nem használtuk, mert minket NAGYON zavar a kéretlen levél.

A cipészt a cipőjéről elv alapján mire figyeljenek az online ügynökségek?

Mi is visszatérően küzdünk a saját weboldalainkkal. Egyrészt, hogy mindig legyen egy megfelelő design (ebben is érezhető egy erős gyorsulás, 2-3 év alatt már igazi bummer lehet egy kezdetben még trendi site). Másrészt a tartalom legyen mindig friss. Amikor a Google AdWords-ből Google Ads lett, akkor talán még hónapokkal később is voltak olyan weboldalak, ahol még Google AdWords-ről írtak. Ez részben érhető, mert sokáig még így keresték és használták az emberek, de ha mi vagyunk a cipészek, akkor fontos ezeket az apró dolgokat is edukálni a (leendő) ügyfelek felé. Az se mutat jól, ha van egy blog az oldalon és hónapok óta nincs új bejegyzés. Ezzel is küzdünk mi is időről időre.

A társadalmi szerepvállalás mennyire fontos?

Erősen méretfüggő. De van az a pont, amikor a cég már nem a fennmaradásért küzd napi szinten, na akkor jön el az a pillanat amikor ez képbe kerül. Ez a nagy márkák “játéktere” még ma.


Hogyan építsünk erős csapatot?

Ahogy a távmunka egyre nagyobb teret nyer, a legtöbb vállalkozás számára valósággá válik a remote csapat kialakításának szüksége, de tekintve, hogy ez egy új munkavállalói modell, sok a megvalósítással és működtetéssel kapcsolatos kérdés. Íme néhány bevált, működő módszer a csapat kiépítéséhez.

A csapat összeállítása

A távoli munkavégzés során eleve adott a virtuális távolság, emiatt idővel elkerülhetetlenül bekövetkezik az érzelmi leválás. Mivel az iroda a virtuális térben kap helyet, effektíve sok kis magániroda zökkenőmentes együttműködési rendszerét kell kialakítani.

Ennek alapja a munkatársak összeválogatása a következő kritériumok szerint:

  • Szakmaiság: értsen ahhoz, amit csinál, és legyen benne affinitás az önképzésre, fejlődésre.
  • Szereptisztaság: legyen tisztában azzal, hogy mi a feladata, és a helye a csapatban.
  • Önhatékonyság: legyen képes önállóan, fókuszáltan és hatékonyan dolgozni.
  • Elfogadottság: legyen képes beilleszkedni a csapatba.
  • Felelősségtudat: legyen tisztában a munkája fontosságával, értékével, anélkül, hogy alul- vagy túldimenzionálná azt.
  • Közösségi szemlélet: tudjon és akarjon is segítő, támogató attitűddel a csapatban dolgozni.

Vélemény

Geiger Tamas foto

Geiger Tamás

COO, JabJab ügynökség

Milyen hatással van a remote munka a kiégésre?

Kiforrott személyiség kell a Home Office helyes kezeléséhez. Van, aki képtelen rá (mert ilyen is van), nem véletlen, hogy vannak emberek akik egyéniségéhez a hadsereg a jó helyszín, mert “ott megmondják mit kell tenni”. Ez idővel kiderül.

Online cég esetén hogyan lehet a munkatársakat elkötelezni, lojálissá tenni?

Ez is egy nagyon érdekes kérdés és megint picit a 22-es csapdája: az egyik legfontosabb eszköz lehet, ha eleve van egy jó neved a piacon. Ha minőséget képviselsz, szakmaiságot. De ez meg ugye nem feltétlenül van meg egy induló ügynökségnél, hacsak nem maguk az alapítók amúgy már régebben a szakmában mozognak.

Talán picit nyálasnak és patetikusnak tűnik, de fontos az első perctől kezdve hangsúlyozni, hogy minden kollégára emberként tekintünk és emberként kezeljük. Aztán mivel mi magunk is emberek vagyunk, ebben néha mi magunk is tévedni fogunk. De amikor ezt kölcsönös megértéssel kezeljük, akkor kialakulhat egy olyan típusú lojalitás, ami már túlmutat azon, hogy hol tudna +10 000 Ft-ot keresni valaki, és lehet nagyobb a teherbírása, amikor csábítják máshova, de hozzánk a pénzen túl érzelmi szálak is kötik.

Milyen eszközök állnak a munkáltató rendelkezésére? Milyen rendszerek segíthetik az online munkát?

Nálunk két fontos eszköz működik, amit már akkor is igyekeztünk aktívan használni, amikor 3-4 főnél még nem feltétlenül volt indokolt: egy jó projekt kezelő és egy hatékony időmérő. Néha ez megtalálható egy eszközben is, de mi azt tapasztaltuk, hogy a projektkezelőkbe integrált időmérés túl komplikált, és nehezen aggregálható például ügyfél szinten és néhány fontosabb feladatkör szintjén.

Amikor mondjuk 2 főből áll egy induló ügynökség, könnyű legyinteni és azt mondani, hogy elég az email egymás között. Azonban amikor növekszünk, akár már 4 főnél is ez elég fájdalmas lesz, az pedig még fájdalmasabb lehet, ha ekkor kell behozni egy projektkezelőt a mindennapokba. Ha már kis méretben is arra tervezünk, hogyan lehetünk hatékonyak eggyel nagyobb szinten is, az sok fájdalmas pontot előzhet meg.


A virtuális iroda

A csoportkommunikáció és az egymásra épülő munkafolyamatok kialakításának kiváló eszközei az online projektmenedzsment platformok.

Ilyen például a Twist, Slack, Notion, Trello és más hasonló, ingyenes regisztrációval is igénybe vehető platform, ami:

  • Amellett, hogy összefogja a team tagjait, nagyszerű módja a pozitív hangulat és az aktív munkakapcsolatok fenntartásának.
  • A csoportkommunikációt is szolgáló platformok erősítik a csapattagok összetartozás érzését, ami egyértelműen pozitív hatással van a hatékonyságra és a teljesítményre.
  • Az élő kapcsolat nem csak illúzió, hiszen a tagok bármikor kommunikálhatnak egymással, a csapatvezetővel.
  • Az e-maillel és a telefonos kommunikációval ellentétben erősíti az empátiát egymás, illetve a elköteleződést és felelősséget a csapat és a közös teljesítmény iránt.

A virtuális munkakapcsolatok egyik hátulütője, hogy a csapattagok leszoknak a kommunikációról, ami azonban oda vezet, hogy megerősítés, visszajelzés híján aluldimenzionálják a csapatban betöltött szerepüket, alábecsülik a személyük, illetve a munkájuk fontosságát. projektmenedzsment platform azonban a csapatvezetőnek lehetőséget teremt a támogató hozzáállás kifejezésére, ami ösztönzőleg hat.

Ennek nyilván feltétele az egyértelmű és világos kommunikáció:

  • Munka közben hajlamosak vagyunk rövid tőmondatokban kommunikálni, ami viszont jellegénél fogva alkalmatlan egy probléma kifejtésére.
  • Szintén kontraproduktív, ha folyamatosan üzenetekkel bombázzuk egymást. Nem csak feszültséget kelt, de “a feltekert digitális hangerő” meg is zavarja a munkát, kizökkenti a csapattagokat a workflow-ból.
  • Ha valóban nincs idő, akkor rövid üzenetváltás formájában inkább egyeztessünk egy többrésztvevős meetinget, amikor az adott kérdést kibontva, megoldást találhatunk arra, élőszóban.

A munka koordinálása

A projektalapú környezetben a csapattagok közvetlenül és pragmatikusan vesznek részt a mikrokultúra építésének kreatív feladatában. Ehhez ki kell alakítani a projektek tematikus struktúráját és a csapattagok rendelkezésére kell bocsátani azokat a dokumentumokat, amelyek meghatározzák a feladatok mibenlétét, elosztását.

A csapat dokumentáció segítségével:

  • Megoszthatjuk a terheket.
  • Egyértelmű, könnyen követhető és világos helyzetet teremtünk nemcsak a hierarchiát, de a kompetencia köröket illetően is.
  • Ez nemcsak az egymásnak adott visszajelzéseket rendezi tematikusan követhető formába, de a személyes interakciókat is mederben tartja.
  • A projektalapú csoportkommunikáció természetesen figyelembe veszi az egyéni stílust és preferenciákat, de önszervező struktúraként kirostálja a túlkapásokat is.

A csapatkultúra ilyenformán önmagát alakítja, finomítja tovább.

 

Mik azok a jelek, amik arra utalnak, hogy az addigi szervezeti struktúrát kinőtte a cég?
 

Ez szerintem felfogás kérdése. Mi lassan 20 főnél sem rendelkezünk account managerrel, mert az ügyfeleink szeretik és igénylik, hogy azzal tudnak beszélni, aki nyomkodja a gombokat. Ez a működés persze magával hordozza a veszélyt, hogy kontroll nélkül kitehetjük a kollégát olyan helyzeteknek, amit egy account manager leválaszthat és lefojthat. Ez megint csak HR kérdés, hogy mennyire tudunk olyan csapattagot választani, aki tud (és szeret) is kommunikálni az ügyfelekkel.
 

Geiger Tamás


Virtuális csapatépítő találkozók

Ha kizárólag az informális kommunikációra helyezzük a hangsúlyt, szintén eltávolodnak egymástól a csapattagok. A csapatkultúra dinamikus, új élmények által tud igazán fejlődni. Célszerű néha irodán kívüli meetingen találkozni egymással, ami nem feltétlenül fizikai találkozást jelent, hanem egy olyan meetinget, aminek kifejezett célja egymás megismerése.

A kantin

A virtuális munkavégzés elképesztően monotonná tud válni, idővel maguk a csapattagok is egyre nehezebben mozdulnak el a munka mellől. Ez a fókusznak jót tesz, viszont egyenes út a kiégéséhez. Ellenben, ha lehetőséget teremtünk a virtuális irodán belül arra, hogy a munkatársak kiengedjék a gőzt, feltöltődjenek, azzal produktívabbá tesszük a munkavégzést, és összetartóbbá a csapatot.

  • Kiváló eszköze ennek, ha a projektmenedzsment platformon belül egy csatornát, mint közösségi teret elkülönítünk erre a célra.
  • Attól nem kell tartani, hogy a csapattagok a “kantinban” ragadnak, hiszen nem is lehetnének a csapat tagjai, ha nem lennének képesek elkülöníteni egymástól a magánéletet, munkát, és a munkaszünetet.
  • Eleve olyan preferenciák alapján választottunk, amelyek alkalmassá teszik őket arra, hogy a remote csapat tagjai lehessenek.

 

 

  • Szerző: Tóth-Czere Péter

    Tartalommarketing és SEO szakértő

    www.thecoffeebreak.hu

    Tartalommarketing és SEO szakértő, a CoffeeBreak Consulting digitális marketing ügynökség és szakmai blog alapítója, ahol a marketing stratégiák kialakítása és megvalósítása mellett business és productivity tréningeket is tart. Elsődleges szakterületei a tartalommarketing, keresőoptimalizálás, közösségi média management és a growth hacking. Számos ügyfele volt hazai és nemzetközi közép- és nagyvállalati szegmensekből, kiemelten foglalkozik eCommerce oldalak tervezésével, illetve teljes körű marketingjükkel. Szabadidejében pedig a KV Szünet Podcast adásait bővíti.

Hozzászólások (0)
A WhitePress szerkesztõi fenntartják a jogot, hogy más emberek számára sértõ megjegyzéseket töröljenek, amelyek vulgáris szavakat tartalmaznak, vagy nem kapcsolódnak a tárgyához.

Személyes adatait a WhitePress Kft, 2161 Csomád, Verebeshegy utca 11., Magyarország, 26768142-2-13 kezeli. A felhasználói fiók regisztrációja során megadott személyes adatai a kiválasztott szolgáltatás biztosítása érdekében szükségesek. A kiválasztott szolgáltatás feltételeinek elfogadásával Ön hozzájárul az elektronikus kommunikációs eszközökön, különösen e-mailen keresztül történő tájékoztatáshoz, mely a szolgáltatás megvalósításának állapotát, valamint a WhitePress Kft. platformján időközben megjelenő változtatásokat és új funkciókat hivatott közölni. A személyes adatok kezelésének alapja a a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és 6. cikk (1) bekezdés f) pontja. Az adatok marketing célú feldolgozására adott engedély alapján a WhitePress Kft. időközönként telefonon (a hozzájárulástól függően) vagy e-mailben értesíti Önt a jövőbeli konferenciák, tréningek, rendezvények, valamint egyéb marketinginformációkkal kapcsolatosan. A személyes adatok ezzel kapcsolatos kezelésének alapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja. A személyes adatok kezeléséről bővebb információt az Adatvédelmi szabályzatunkban talál.

Olvass tovább
  • Még senki sem írt megjegyzést ehhez a cikkhez.

Személyes adatait a WhitePress Kft, 2161 Csomád, Verebeshegy utca 11., Magyarország, 26768142-2-13 kezeli. A felhasználói fiók regisztrációja során megadott személyes adatai a kiválasztott szolgáltatás biztosítása érdekében szükségesek. A kiválasztott szolgáltatás feltételeinek elfogadásával Ön hozzájárul az elektronikus kommunikációs eszközökön, különösen e-mailen keresztül történő tájékoztatáshoz, mely a szolgáltatás megvalósításának állapotát, valamint a WhitePress Kft. platformján időközben megjelenő változtatásokat és új funkciókat hivatott közölni. A személyes adatok kezelésének alapja a a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és 6. cikk (1) bekezdés f) pontja. Az adatok marketing célú feldolgozására adott engedély alapján a WhitePress Kft. időközönként telefonon (a hozzájárulástól függően) vagy e-mailben értesíti Önt a jövőbeli konferenciák, tréningek, rendezvények, valamint egyéb marketinginformációkkal kapcsolatosan. A személyes adatok ezzel kapcsolatos kezelésének alapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja. A személyes adatok kezeléséről bővebb információt az Adatvédelmi szabályzatunkban talál.

Czytaj całość
Kiemelt cikkek