Garantált forgalmú elhelyezések – bemutatjuk, hogyan működik az új funkció (GYIK a Publikálók számára)

Bemutatjuk a platformunk új funkcióját, amely segítségével a Hirdetők és a Publikálók egyaránt profitálhatnak. A garantált forgalmi elhelyezések opció, már elérhető a WhitePress felületén. Mit jelent és miért tekinthetjük ezt az elmúlt hónapok egyik legfontosabb újításának? A továbbiakban a 8 leggyakoribb kérdésre adunk választ.
Publikálj cikkeket velünk!
Regisztrálj ingyen

1. Miért érdemes egy ilyen jellegű ajánlatot a felülethez adnom?

A portfóliónkban jelenleg több mint 1000 portál és 1500 ajánlat található, ahol Hirdetőink cikkeket helyezhetnek el. Egy garantált forgalmú ajánlat hozzáadásával, az oldalatok láthatóbbá válik a portál listánkban és nagyobb eséllyel érkeznek hozzátok megrendelések, kifejezetten az olyan Hirdetőktől, akik számára a forgalom fontos tényező a publikálásnál.

 

2. Hogyan készíthetek garantált forgalmú ajánlatokat?

A folyamat nagyon egyszerű – a Publikálói panelen a “Saját portálok” menüpont alatt ki kell választani a kívánt portált, majd ezt követően az „Ajánlat hozzáadása” következik.

Az eddigiekhez hasonló módon, ki kell tölteni a rendszer által kért adatokat, majd az Alapadatok és promóció szekció utolsó elemeként, ki kell jelölni a Garantált forgalmat.

3. Milyen információkat adjak meg a garantált forgalmú ajánlatok esetén?

A három kötelező mezőn kívül (Alapadatok és promóció, Szerkesztői és technikai beállítások, Ár és egyéb megjegyzések), mindössze három új alapadatot kell megadni.

Válaszd ki az egységet – Megtekintések vagy Egyedi felhasználók

Megtekintések – Ha a felhasználó újra betölti a weboldalt, vagy ellátogat egy másik oldalra, majd visszatér az előző weboldalhoz, akkor egy újabb oldalmegtekintés kerül rögzítésre.

Egyedi felhasználók - a felhasználó, az általa használt böngészőben található cookie-k adatai vagy a használt eszköz IP-címe alapján került azonosításra.

Ellenőrizzétek azt is, hogy milyen forgalmat garantáltok az ilyen jellegű ajánlatok létrehozásánál, vagyis röviden, a kínált statisztikák hitelességét. Többek közt javasoljuk, hogy töltsetek ki egy további megjegyzésmezőt, ahol az eddigi promóciós forrásokat is megadhatjátok.

 

4. A WhitePress által promoválásra kerülnek az ilyen típusú ajánlatok?

Azok a Hirdetők akik márka/brand építés céljából helyeznek el tartalmakat a platformunk segítségével, nagy figyelmet fordítanak az oldalak forgalmára – ezért létrehoztunk egy szűrőt, amelynek segítségével kifejezetten a garantált forgalmú ajánlatok jellenek meg a lista elején. Ezenkívül a fiókkezelők, akik dedikált ajánlatokat és médiaterveket készítenek, a legvonzóbb ajánlatokat továbbítják, amelyek garantált forgalommal is rendelkeznek.

5. Honnan fogom tudni, hogy mikor kell benyújtanom a hirdetői jelentést?

A garantált forgalmi ajánlat hozzáadásakor a Publikáló köteles, kiválasztani a kiadvány megfelelő forgalmának megszerzéséhez szükséges időszakot (pl. egy hét). A promóció befejezésének napján emailt fogtok kapni a WhitePress®-től, amelyben arra kérünk, hogy küldjétek el a cikkhez tartozó statisztikákat, egy hivatkozással a megfelelő helyre, a publikálói panelen. A legjobb megoldás azonban a WhitePress® követőkód használata. Ebből a forrásból származó elemzés automatikusan megjelenik a Hirdető számára, és nincs szükség további jelentések küldésére. Ezenkívül a promóciós időszak végére vonatkozó információk a WhitePress® értesítési szakaszában is megjelennek.

 

6. Milyen legyen a hirdetők számára küldött jelentés?

A legjobb megoldást a WhitePress követőkód használata jelenti. Abban az esetben, ha ez nem lehetséges, akkor használhattok  egy másik elemző eszközt (pl. Google Analytics), amely egyértelműen feltünteti a cikk forrását, a promóció dátumát és a megtekintések vagy felhasználók számát.

 

7. Mi történik abban az esetben ha nem felelek meg a követelményeknek?

Abban az esetben, ha a cikk egy adott időintervallumon belül nem éri el a garantált forgalmat, a WhitePress® adminisztrátorai felveszik a kapcsolatot a Publikálóval.

 A Hirdetővel kötött megállapodástól függően a határidő meghosszabbodhat, vagy akár panaszt is nyújthatnak be.

 

8. Hogyan határozzam meg a garantált forgalmú árajánlatokat?

A garantált forgalmú ajánlatok értékelésekor objektíven kell értékelnetek a cikk további promóciójának értékét. Ebből a célból ellenőrizhetitek az adott iparág kulcs szavait átlagos CPC-arányát - pl. már a Google Ads szolgáltatásban. Az ár meghatározásakor fontos figyelembe venni a fizetett promóció esetleges megvásárlását, abban az esetben, ha a megfelelő megtekintések vagy felhasználók számát nem garantálhatjuk organikus tevékenységekkel (közzététel a weboldal honlapján vagy a közösségi médiában).

Hozzászólások (0)
A WhitePress szerkesztõi fenntartják a jogot, hogy más emberek számára sértõ megjegyzéseket töröljenek, amelyek vulgáris szavakat tartalmaznak, vagy nem kapcsolódnak a tárgyához.

A személyes adatok kezelője a WhitePress Kft. székhelye: 2161 Csomád, Verebeshegy u. 11, Magyarország.
A WhitePress Kft. marketing célja tartalmazza a Tudásbázison közzétett, a tartalommal kapcsolatos konferenciákról és képzésekről szóló kereskedelmi információkat.

Személyes adatainak feldolgozásának jogalapja az adminisztrátor és partnerei által kitűzött legitim cél (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja.

 A felhasználóknak a következő jogok vannak: joguk kérni adataikhoz való hozzáférést, azok helyesbítésének jogát, az adatok törlésének jogát, a feldolgozás korlátozásának és az adatok továbbításának jogát. A személyes adatainak - ideértve a jogait is - kezelésével kapcsolatos további információt az adatvédelmi irányelveinkben talál.

Olvass tovább
  • Még senki sem írt megjegyzést ehhez a cikkhez.

A személyes adatok kezelője a WhitePress Kft. székhelye: 2161 Csomád, Verebeshegy u. 11, Magyarország.
A WhitePress Kft. marketing célja tartalmazza a Tudásbázison közzétett, a tartalommal kapcsolatos konferenciákról és képzésekről szóló kereskedelmi információkat.

Személyes adatainak feldolgozásának jogalapja az adminisztrátor és partnerei által kitűzött legitim cél (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja.

 A felhasználóknak a következő jogok vannak: joguk kérni adataikhoz való hozzáférést, azok helyesbítésének jogát, az adatok törlésének jogát, a feldolgozás korlátozásának és az adatok továbbításának jogát. A személyes adatainak - ideértve a jogait is - kezelésével kapcsolatos további információt az adatvédelmi irányelveinkben talál.

Czytaj całość
Kiemelt cikkek