SEO – Keresőoptimalizálási modellezés a gyakorlatban – Így kerülj a Google elejére!

Az elmúlt években a keresőoptimalizálás sokkal egyszerűbb feladat volt, mint napjainkban. A Google mesterséges intelligenciát használ a tartalmak értelmezéséhez, kifinomult algoritmusain több százan dolgoznak.
Publikálj cikkeket velünk!
Regisztrálj ingyen

Ezt a fejlődési tempót kis és középvállalkozásoknak, de még a nagyobb ügynökségeknek is nehézkes, szinte lehetetlen követni.

Igen, de akkor hogyan lehet a Google elejére kerülni?

Van egy nagyon jó módszer, amit használva nem kell megismerned a Google rangsorolási algoritmusait, elég csak a nagyon jól teljesítő versenytársaid működő SEO technikáit modellezni.

Ismerned kell a keresőoptimalizálás alapszabályait, és meg kell nézned, hogy azok a versenytársaid, akik a Google elején vannak, miért is vannak ott, és milyen tényezők miatt dönthetett úgy a keresőóriás, hogy azokat az oldalakat előnyben részesíti.

Nem kell zseninek lenni, hogy le tudd másolni a működő SEO technikákat.

  • elég a józan ész szabályait követni,
  • ismerni kell azokat a technikákat amiért a Google büntet – ezeket elkerülni –,
  • használni kell SEO szoftvereket, amik eléggé pontos adatokat, és mérőszámokat adnak a versenytársaid weboldalairól, használt SEO módszereiről, hogy azokat Te is le tudd másolni.

Erről szól ez a cikk!

Célom, hogy megismerd azokat az egyszerű lépéseket és alapinformációkat, amikkel legalább annyira be tudod optimalizálni a weboldalad, hogy az a Google top 10 találata közé kerüljön. – Ebben fogok neked segíteni.

Keresőoptimalizálás alapok – enélkül nem megy!

Ha az alapokról beszélünk akkor meg kell említeni, hogy a sikeres optimalizáláshoz be kell állítani a weboldalad technikai tényezőit legalább annyira, hogy a Google azt fel tudja térképezni.

Optimalizálni kell a tartalmadat, legalább annyira, mint a Google első találatokon lévő versenytársaid.

És nem utolsósorban linkeket kell gyűjtened, mert linkek nélkül a Google azt fogja mondani, hogy ha nem vagy elég jó a témádban annyira, hogy a témád szakértői, vagy a weboldalad iránt érdeklődők hivatkozzanak rád, és linkeljék az oldalad, akkor Ő miért is mutatná meg a weboldalad a Google elején.

Gondolj bele, Te megműttetnéd magad egy olyan orvossal, aki nem látja át teljesen a betegséged (tartalomoptimalizálás), és ha ezt az orvost sem a szakmabeliek, sem a páciensei nem ajánlják (linképítés), – akkor miért választanád ezt az orvost?

Leegyszerűsítve a Google pont ugyanígy működik. – Ha részletesebben érdekelnek a keresőoptimalizálás alapjai, akkor ezen a linken többet is olvashatsz róla a SEO Navigátor blogjában. –De nézzük egyesével a technikák legfontosabb pontjait.

Technikai SEO (feltérképezhető gyors weboldal)

Legyen egy technikai hibáktól mentes weboldalad.

Egy jól bejárható weboldal minden aloldala könnyedén elérhető indexelésre.

Ha alapokról beszélünk, akkor legyen ez a honlap jól bejárható, hogy a Google fel tudja térképezni, és legyen annyira gyors betöltődésű, hogy azt a látogatók élvezzék böngészni.

Tartalmi SEO (tartalomoptimalizálás)

Legyen olyan jó a tartalmad, hogy a látogató megtalálja azt az információt – kielégítő információ a keresési szándékra és tartalomra –, amit a Google-ben keresett, és így a Te weboldaladra jutott.

Meg kell, hogy kapja a választ a feltett kérdésére! – És ez a legfontosabb!

Külső keresőoptimalizálás (linképítés, tartalommarketing)

A weboldaladra mutató linkek is fontos szerepet játszanak a Google helyezésed elérésében.

A fenti képen az origo.hu weboldal backlink hálózatának adatait látod. Ezért van mindenre jó pozícióban.

Legyen a weboldaladra mutató linkhálózatod – összes link mintázata – természetes. A linkek minden értéke, ahonnan a link jön, linkszöveg, stb még véletlenül se keltse spam linképítés gyanúját.

A helyezésmanipulálás céljából végrehajtott linképítés a Google irányelveivel ütközik – ezért nem mondom, hogy építs linket –, ez spam technika.

De, ha a megépített linkek olyan helyen vannak, hogy az hasznos az olvasóknak, és az ott található tartalmat, amiből a link mutat rád, kiegészíti a Te oldalad tartalma, akkor már minden rendben van.

Legyen ez a link jól látható helyen a szövegben, beszédes legyen a linkszöveg, és ezt használd a márkád népszerűsítésére.

A link ne legyen elrejtve, az olvasót kell, hogy szolgálja, segítse, terelje.

Így a link-marketinged nem csak a márkaneved, szakértői pozíciód, hanem a SEO eredményeid is javítani fogja.

Ha az alapokat átnéztük, jöjjön egy szoftver, amivel megcsinálhatsz magadnak minden szükséges mérést ahhoz, hogy biztos bejuss legalább a Google első 10 helyezettje közé.

SEO szoftverek, amik kellenek

A kis- és középvállalkozások egyre nagyobb számban használnak már idehaza is SEO szoftvereket, hogy az egyes szükséges alap méréseket házon belül megcsinálják.

Ezekre a feladatokra a legjobb választás a SEO PowerSuite szoftvercsomagja, amivel megoldhatsz minden SEO részfeladatot, amire a céged SEO-jának szüksége lesz.

SEO PowerSuite – Egy szoftvercsomag minden SEO feladatra.

A szoftvereknek van ingyenes verziója, és a belépő szintű PRO verzió ára sem magas, más a piacon lévő szoftverekéhez képest.

TIPP:

Az első telepítéskor megkérdezi a szoftver, hogy egy hétig szeretnéd-e kipróbálni a teljes legnagyobb Enterprise verziót. Ezt a lehetőséget kérd! Egy hét alatt sok mindent be fogsz tudni állítani a weboldaladon. Később visszaállhatsz az ingyenes verzióra.

Hogy mit tudsz megcsinálni ezzel a szoftvercsomaggal? – Szinte mindent, ami kellhet egy KKV-nak, vagy egy hobbi weboldalt üzemeltető bloggernek.

A szoftvercsomag 4 alap-szoftverből áll, ezek a:

  • Rank Tracker (profi kulcsszókutatás, és helyezés mozgás mérése, rögzítése saját weboldal, és a versenytársaknál)
  • WebSite Auditor (technikai SEO, és tartalmi optimalizálás szövegkörnyezet elemzéssel)
  • SEO SpyGlass (saját és versenytársaidra mutató linkek, linkhálózat (backlinkek) feltérképezése, elemzése, link-minőségi tényezők meghatározása)
  • LinkAssistant (linképítést segítő, menedzselő szoftver, hogy erre se kelljen sok időt szánnod)

Láthatod, hogy ezekkel a szoftverekkel a teljes keresőoptimalizálás folyamatát le tudod fedni, minden mérést el tudsz végezni ahhoz, hogy sikeresen lemásolhasd, modellezhesd a versenytársaid SEO stratégiáját.

Megvannak a SEO szoftverek, amikkel kezdő, közép-haladó szinten el tudsz indulni, és most nézzük meg pontosan, mi a keresőoptimalizálási modellezés.

Keresőoptimalizálási (SEO) modellezés

A keresőoptimalizálási modellezés nemes egyszerűséggel csak annyit jelent, mint amit sejtet a neve.

Modellezzük a versenytársak belső és külső keresőoptimalizálási stratégiáit annak érdekében, hogy azt lemásolva, mi is ugyanazt az eredményt érhessük el.

Ennél a pontnál már láthatod, hogy nem kell zseninek lenned ahhoz, hogy átlásd a Google algoritmusok működését.

A logika azt diktálja, hogy ha egy weboldal a Google elején van, akkor az biztosan megfelel a Google bonyolult rangsorolási algoritmusainak.

Ha mi ezeknek az oldalaknak lemásoljuk a tartalommarketing és link-marketing stratégiáit, akkor nagy valószínűséggel mi is pontosan ugyanolyan – Google szemében – optimális weboldallal fogunk rendelkezni, mint az elől lévők.

Így az első helyek egyikét könnyedén megszerezheti a mi weboldalunk is. – Leegyszerűsítve ez a keresőoptimalizálási modellezés.

Másold le a versenytársak SEO stratégiáit, alkalmazd a saját weboldaladon, és az eredményeknek jönnie kell.

Figyelem!

Itt szeretném még megemlíteni, hogy a SEO alapszabályok ismeretére azért van szükség, hogy ha átmenetileg egy spam tevékenység által elől lévő weboldalba belefutsz, akkor felismerd a nem engedélyezett technikákat, és Te ezt ne használd.

Játssz tisztán, és akkor stabilan a Google elején tudod tartani a weboldalad.

Kulcsszókutatás – ezzel kezdd!

Sokan elfelejtik azt a tényt, hogy ha nincsenek keresési mennyiséggel rendelkező kulcsszavaik, akkor nem lesz látogató, bármennyire is jó a SEO.

Legyenek kulcsszavaid, és ezek rendelkezzenek keresési mennyiséggel.

A SEO Navigátor versenytársai, és a kulcsszó mennyiségek, valamint a várható látogatószám.

Több tucat kulcsszó kutató, és elemző eszközt találsz a fent említett SEO PowerSuite szoftvercsomagban található Rank Tracker nevű szoftverben.

Használd ezeket a kulcsszavaid felkutatására és elemzésére.

Képen a Rank Tracker kulcsszókutató, és elemző eszközei.

Ez a szoftver saját adatbázisból dolgozik, nem kell hozzá Google ADS. Közel pontos keresési mennyiségeket fogsz kapni kulcsszavanként, ami alapján már lehet dönteni, hogy melyiket akarod használni.

A Rank Tracker kulcsszókutató eszköze arra is alkalmas, hogy a versenytársaid alapján ajánl kulcsszavakat, amire neked is optimalizálni kell.

Kulcsszóötletek tartalomfejlesztéshez a versenytársak alapján.

Így nem csak kulcsszavakat fogsz kapni, hanem témaötleteket is, ami alapján a weboldalad tartalmát fejlesztheted.

Oké, megvannak a kulcsszavak, de hogyan tovább?

Tartalomoptimalizálás (Content SEO)

Itt mondhatnád nekem, hogy hóhó, várjunk már, kimaradt a technikai SEO!

Igen, ennél a résznél ezzel különösebben nem foglalkozok, de ettől függetlenül Te csináld meg.

A modellezés esetében, ha az alapokról beszélünk, akkor elég a tartalomra, és a külső link-hálózatra összpontosítanunk.

Az egy alap dolog, hogy technikailag rendbe legyen a weboldalad.

Ha nincs is minden megcsinálva – erre ad javaslatokat a fent említett WebSite Auditor –, de akkor is ügyelj arra, hogy a gyors betöltődés meglegyen, és a jó bejárhatóság a Google indexelés, letárolhatóság miatt.

Jöjjön a tartalomoptimalizálás. Ez már egy kicsit kényesebb téma.

1) Keresési szándék

Első körben mindig keress rá a kulcsszavadra a Google találati listájában. Nézd meg az elől lévő weboldalak kialakítását. – Neked is pont ugyanolyat kell csinálnod!

Ha elől túlnyomó többségben weboldal kezdőlapok vannak, akkor érdemes olyat csinálnod, ha kategória oldalak, akkor olyat, ha cikkek, vagy termék oldalak, akkor olyat.

SEO-ra keresve az elsők cikkek, és mind az alapokról ír. Ez alapján kell elindulni.

Az elől lévő oldalak kialakítása megfelel a keresési szándéknak, azt tükrözi vissza, azt amit a keresést végző személy, látni akar, amikor rákeres a kulcsszóra.

Ha nem ilyen kialakítású a Te tartalmad, amit az adott kulcsszóra akarsz előre juttatni, nincs esélyed megszerezni az első helyek egyikét.

Ha ez megvan, léphetsz tovább. El kell készíteni a FANTASZTIKUS tartalmad.

2) Tartalom elkészítése

Következzen egy SEO tipp!

Sokan csak a kulcsszóból indulnak ki, de elárulok egy tippet. Ne csak a kulcsszót vedd alapul a tartalom elkészítésekor, hanem gondolkodj témában.

Keress rá a kulcsszavadra a Google-ben, nézd meg az első 10 találatot. Lépj be az oldalakra, és jegyzetelj.

Gyújtsd össze mind a 10 oldalról a H-címsorokból, vagy a különálló szövegblokkokból a témákat. Ezek mind kapcsolódnak a kulcsszavadhoz, mert ugye arra kerestél rá, és ezeket az oldalakat dobta a Google.

Ha egy király, mindenkiénél jobb tartalmat akarsz létrehozni, ami veri az elsőket, gyúrd egybe a témákat, és ebből készíts egy fantasztikus cikket, ami minden részletre kitér, de így egyben senki nem dolgozta ki a témát a Google elején.

Ebből lesz egy olyan kidolgozott témájú tartalmad, mint még eddig senki másé. – Ezt díjazni fogja a Google.

3) A tartalmi elemek beállítása

A régmúltban az volt az alapszabály, hogy rakj annyi kulcsszót a tartalomba, amennyit csak tudsz. Majd jött, hogy ez az érték ne legyen több 8%-nál.

Mára már ez is érvényét vesztette, de az is, hogy csak a felhasználóknak írjuk a tartalmat, és biztos elől lesz a Google-ben. – Ha hasra ütés szerűen írod a tartalmat, akkor biztosra veszem, hogy mindig lesz valaki, akinek jobb a tartalma, mint a tiéd.

Na jó, de akkor hogyan állítsuk be a tartalmat, a tartalmi elemeket?

Ha a Google első helye a cél, akkor a működő megoldás a SEO modellezés.

Ezt szoftverrel végezzük el, mert manuálisan hatalmas munka lenne, de úgy is kivitelezhető.

A lényege a dolognak, hogy van egy kulcsszavunk amire előre szeretnénk kerülni. Erre a kulcsszóra rákeresve megnézzük az első 30 találatot, és kiválasztjuk belőle a 10 tartalmilag legerősebb weboldalt.

A tartalmilag legerősebb 10 versenytárs alapján állítjuk be a tartalmat.

Ezeknek az oldalaknak az egyes tartalmi elemét vizsgáljuk külön-külön. Összeszámoljuk a szavak számát, és a kulcsszavakat, majd ezeknek vesszük az átlagát.

Igen, minden tartalmi elemnél egyesével. – Ezért írtam fentebb, hogy igen, ehhez már szoftvert fogunk használni. Ez lesz a fent említett programcsomag WebSite Auditor szoftvere.

Ez a program pontosan így működik.

Megnézzük egyesével a tartalmi elemeket, mint például a meta title, vagy meta leírás, H címsorok, a szöveg hossza, szóösszetétele, képek ALT címei, linkek szövege, stb..

A képen látható a Title elem beállítása, a kapott értékek az első 10 tartalmilag legerősebb versenytárs alapján.

A tíz tartalmilag legerősebb weboldal egyes tartalmi elemeit így egyesével megvizsgáljuk, számolunk egy átlag értéket, és ez alapján állítjuk be a saját tartalmunkat.

Miért az átlag érték?

Ha a minimálisra állítjuk be a kulcsszómennyiséget, akkor alul-optimalizált, ha a maximumra, akkor túloptimalizált lehet a tartalmi elemünk. Ezért jó megoldás, ha mindig a középértéken van a mi tartalmunk kulcsszómennyisége.

Ha így beállítottad a tartalmad minden elemét, akkor lesz egy szuperül középértékre optimalizált tartalmad, aminél vannak a Google elején több és kevesebb kulcsszóval rendelkező oldalak is. Így biztos elkerülöd a Google tartalom-ellenőrző algoritmusainak büntetését.

Van egy jó hírem.

Ezt nem kell kézzel megcsinálnod.

A fent említett WebSite Auditor megcsinálja ezt neked. Te már csak pontos értékeket kapsz mit hová kell írnod.

A képen a TF-IDF oszlop a sajátod a TF-IDF (Avg) az az érték amire be kell állítanod a sajátod.

A hab a tortán, hogy ez a szoftver nem csak a kulcsszavak és szavak mennyiségét mondja meg, hanem egy úgynevezett TF-IDF szövegkörnyezet elemzéssel azt is megmondja, hogy milyen szavakat kell használnod a szövegben, hogy pontosan ugyanolyan jól kidolgozott tartalmad legyen, mint a Google elsőké.

Lehet így elsőre kicsit bonyolultan hangzik a dolog, de ha segítség kell, akkor keress a SEO Navigátor keresőoptimalizálás klubjában a videós segítségekért.

Ebben rejlik a modellezés ereje.

Nem kell ismerned az algoritmusokat, amik a rangsort állítják fel. Elég ismerned azoknak a weboldalaknak az értékeit, amik megfelelnek ezeknek az algoritmusoknak, és már csak le kell másolnod a TECHNIKÁJUKAT, de nem a tartalmukat.

Ha ez megvan, akkor jöhet az utolsó láncszem, ami egyben a legnehezebb, és most már a legkönnyebb is a WhitePress rendszerének köszönhetően.

Ez a linképítés, vagy a linkmarketing.

4) Linképítés, vagy linkmarketing – a backlink hálózatod beállítása és fejlesztése

Utolsó lépésként talán az egyik legnagyobb jelentőséggel bíró rangsorolási faktort kell beállítanunk. Ez pedig a weboldalunkra mutató linkek összessége, a backlink hálózat.

A linképítés, vagy link-marketing során ezt a hálózatot építjük, fejlesztjük.

Emlékezz a fenti orvosos példára. – Ha nem ajánlaná senki az orvost, akkor mennyire bíznál meg benne.

A Te weboldaladnak is szüksége van ajánlásokra. Ezt figyeli a Google is, és ez egy igen erős rangsorolási szignál.

Oké, de hogyan csináld?

Milyen linkeket gyűjts, ami a weboldaladra mutat?

Ha nagyon le szeretném egyszerűsíteni a dolgot, mert ugye most az alapokról van szó, akkor az legyen a fő szempont, hogy a kihelyezett link hasznos legyen a cikket olvasónak.

Legyen releváns a témádra az a weboldal, ahonnan a linket kapod.

Nézd, hogy mennyire hiteles a témában az adott oldal, például ezt megnézheted a Moz-féle mérőszám, a DA alapján. Ez minél magasabb, annál hitelesebb az adott témában az oldal, ahonnan a linket kapod.

Illetve még nézd azt, hogy mennyi a látogatószáma az adott weboldalnak. Ha ez elég magas, több százezres, vagy milliós havi szinten, akkor biztos lehetsz benne, hogy az onnan kapott linket a Google nem veszi spam tevékenységnek. – Itt a lényeg, hogy legyen a weboldalnak látogatószáma, mert az egy olyan erős szignál a Google-fele, ami azt mondja, hogy ez igen, működő weboldal, és nem linképítésre készített linkfarm.

Ez volt az alap verzió.

De ha a modellezésről beszélünk, akkor használjuk a fent említett szoftvercsomag SEO SpyGlass szoftverét, és nézzük meg vele, hogy a versenytársainkra:

  • mennyi,
  • milyen minőségű,
  • milyen link szövegű,
  • és hová mutató (link URL) link érkezik.

Ez alapján készítsünk egy linképítési stratégiát, tehát melyik héten mennyi linket építünk meg, és ezek a linkek milyen link szöveggel, milyen weboldalakra kerüljenek ki.

A SEO SpyGlass szoftverrel összefésülheted a weboldalad és versenytársaid linkhálózatát. Azonnal megvan, hogy milyen weboldalra kell publikálnod, és kapnod linket.

Ha magunk szeretnénk ezeket az oldalakat megkeresni és egyeztetni a cikkünk, és benne a linkünk kikerüléséről, ezt is megtehetjük, de erre használhatjuk a WhitePress rendszerét is, amiben több ezer megépíthető link-helyet kínálnak egy rendszerben.

A WhitePress rendszerében szinte minden weboldalt megtalálsz, ahol a versenytársaidnak megjelentek linkjei.

Mire figyelj, ha linket építesz?

A Google nem a nagy sebességű linképítést tekinti spam tevékenységnek, hanem ha a link-gyarapodási görbében tüskék találhatóak, tehát olyan időintervallumok, amikor kiugróan sok weboldaladra mutató link szaporodott, majd utána szinte semmi.

Legyen terved erre a munkafolyamatra, és végezd ezt a részfeladatot folyamatosan. – Készíts egy új tartalmat, szerezz egy rámutató linket, és így tovább!

Elérkeztünk a modellezési folyamat végéhez.

Használj szoftvereket a pontos értékek meghatározására. Modellezd le a működő SEO stratégiákat, másold a versenytársaid technikáit. Tartsd be az alapszabályokat.

Összefoglaló és útravaló

Ha becsületesen elolvastad ezt a szakmai cikket, akkor láthatod, hogy a keresőoptimalizálás nem túl bonyolult folyamat.

Nem kell algoritmusokat ismerni, logikusan kell gondolkodni, és másolni kell azokat a technikákat, amik a piacon működnek.

Használj szoftvereket, legalább arra a kis időre ameddig beállítod pontosan a weboldalad értékeit. Ne találgass, dolgozz adatokból. A fent említett programcsomag ebben nagy segítségedre lesz.

Készíts egy szuper tartalmat úgy, ahogy javasoltam. Építs költséghatékonyan minőségi linkeket a WhitePress rendszerével, és meglátod, hogy az eredmények nem fognak elmaradni.

Eredmények.

Igen, azt elfejtettem mondani, hogy a SEO egy türelemjáték. A Google nem kapkodja el a dolgokat. Ha módosítasz valamit, építesz egy linket, lehet heteket kell várnod mire beérik a befektetett energia eredménye.

De!

De ha becsületesen megcsinálod a weboldalad SEO-ját, nem akarsz szürke/fekete (spam) zónás technikákkal manipulálni, akkor hosszútávon a keresőoptimalizálás egy nagyon megtérülő online marketing technika.

A Google adja a legrelevánsabb látogatókat, így valószínűleg a weboldalad konverziója is magasabb lesz, mint a más forrásból érkező látogatók esetében.

Ahogy telik az idő, szaporodnak a weboldaladra mutató linkek, és az oldalad tartalma. Nő a Google bizalom, egyre több látogatód lesz ingyenes forrásból. – És itt lesz az a pillanat, amikor hátra tudsz dőlni, és már a múlté lesz az a gond, hogy csak akkor van forgalmad, ha a fizetett hirdetésekbe tolod a pénzt.

Sok ingyenes organikus forrásból származó látogatót kívánok nektek! Ha lennének kérdéseid keress bizalommal a SEO Navigátor weboldalon.

  • Szerző: Sipos Csaba

    SEO szakértő, tanácsadó

    seonavigator.hu

    Keresőoptimalizálási szakértő, tanácsadó, a SEO Navigátor és az OVGO.hu weboldal alapítója, amiknek a célja a vállalkozók SEO képzése és fejlesztése. Célunk, hogy minden induló cégnek segíthessünk az indulási költségek lefaragásán a keresőoptimalizálás segítségével. Magyarország első SEO klubjának alapítója, amiben már közel 3.000 magyar vállalkozónak segített a weboldaluk optimalizálásában. A Keresőoptimalizálás a gyakorlatban könyv szerzője. Elsődleges szakterülete a WordPress weboldalak optimalizálása, SEO látogatószám növelése a profittermelés szempontját figyelembe véve. A keresőoptimalizálással 2006-2008-óta foglalkozik hobbi szinten, hivatalosan 2012-től a SIBA Tech Kft-ben. Ügyfelei között volt több multi cég, illetve a Kis- és Középvállalkozói szektorból 2-300 ügyfél 2012-1017 között. Jelenleg SEO képzéssel foglalkozik a SEO Navigátor, és az OVGO SEO Klub keretein belül.

Hozzászólások (0)
A WhitePress szerkesztõi fenntartják a jogot, hogy más emberek számára sértõ megjegyzéseket töröljenek, amelyek vulgáris szavakat tartalmaznak, vagy nem kapcsolódnak a tárgyához.

A személyes adatok kezelője a WhitePress Kft. székhelye: 2161 Csomád, Verebeshegy u. 11, Magyarország.
A WhitePress Kft. marketing célja tartalmazza a Tudásbázison közzétett, a tartalommal kapcsolatos konferenciákról és képzésekről szóló kereskedelmi információkat.

Személyes adatainak feldolgozásának jogalapja az adminisztrátor és partnerei által kitűzött legitim cél (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja.

 A felhasználóknak a következő jogok vannak: joguk kérni adataikhoz való hozzáférést, azok helyesbítésének jogát, az adatok törlésének jogát, a feldolgozás korlátozásának és az adatok továbbításának jogát. A személyes adatainak - ideértve a jogait is - kezelésével kapcsolatos további információt az adatvédelmi irányelveinkben talál.

Olvass tovább
  • Még senki sem írt megjegyzést ehhez a cikkhez.

A személyes adatok kezelője a WhitePress Kft. székhelye: 2161 Csomád, Verebeshegy u. 11, Magyarország.
A WhitePress Kft. marketing célja tartalmazza a Tudásbázison közzétett, a tartalommal kapcsolatos konferenciákról és képzésekről szóló kereskedelmi információkat.

Személyes adatainak feldolgozásának jogalapja az adminisztrátor és partnerei által kitűzött legitim cél (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja.

 A felhasználóknak a következő jogok vannak: joguk kérni adataikhoz való hozzáférést, azok helyesbítésének jogát, az adatok törlésének jogát, a feldolgozás korlátozásának és az adatok továbbításának jogát. A személyes adatainak - ideértve a jogait is - kezelésével kapcsolatos további információt az adatvédelmi irányelveinkben talál.

Czytaj całość
Kiemelt cikkek