Portál és Publikálói útmutatók, 2020 Május

A WhitePress platform segítségével több mint 14.000 különféle weboldalon publikálhattok tartalmakat. Ezek a portálok Lengyelországból, Csehországból, Szlovákiából, Magyarországról, Romániából, Ukrajnából, az Egyesült Királyságból és Oroszországból kerültek regisztrálásra. Az ajánlatok javítása érdekében, módosítottuk a weboldalakra vonatkozó minőségi irányelveket. A következő cikkben bemutatjuk azokat a tényezőket, amelyek a portálok elutasítását vagy alacsonyabb minősítését eredményezik. Összefoglaltuk a legutóbbi minőségi változásokat is, és kifejtettük az ellenőrzési folyamatot 2020 májusától kezdődően.
Publikálj cikkeket a WhitePress-szel
Regisztrálj ingyen

Tartalom

 

Fontos változások a portálok megjelenítésében

Első sorban a hirdetők olcsó weboldalakat szeretnének publikálási lehetőségekkel, másrészt sok igényes vásárlónk, hatékony módszereket vár, hogy a listát szűkíteni tudja és az ideális portált megtalálja. Az elmúlt hetekben a WhitePress® több olyan változáson ment keresztül, amelyek a jobb minőségű weboldalakat népszerűsítik. Az alábbiakban leírjuk a három legfontosabb változást.

1. A portálok felosztása alacsonyabb és jobb minőségű weboldalakra:

A portálokat két csoportra osztottuk: alacsonyabb és jobb minőségűekre. Ugyanakkor minden weboldalnak meg kell felelnie az alapvető minőségi feltételeknek:

  • webes forgalom nem haladja meg a havi 1000 UU-t (átlagosan az elmúlt 3 hónapban, a Google Analytics vagy más megbízható forrás adatai alapján),
  • forgalmi index Ahrefs szerint <100
  • ELS rendszer (linkek cseréjére szolgáló rendszerek vagy tiszta linkek helymeghatározása),
  • oldalnak láthatónak kell lennie (indexelt) a Google keresőmotorjában,
  • publikálónak a múltban nem volt problémája a cikkek elhelyezésével,
  • szerkesztőség minimális tartalmi értékelése 2,
  • szerkesztőség minimális technikai értékelése 2,
  • publikáló nem sérti a WhitePress® kiadói feltételeket.

A magasabb színvonalú weboldalak az alapvető kondíciók mellett, a következőkben is igényesebb feltételeknek kell eleget tegyenek:

  • webes forgalom meghaladja a havi 1000 UU-t (átlagosan az elmúlt 3 hónapban, a Google Analytics vagy más megbízható forrás adatai alapján),
  • forgalmi index ≥100 az Ahrefs szerint,
  • szerkesztőség manuális ellenőrzésével, ha valós vagy hamis,
  • weboldal valós elérhetőségekkel rendelkezik (a szerkesztőség telefonszáma és / vagy levelezési címe),
  • szerkesztőség minimális tartalmi értékelése 4,
  • a szerkesztőség minimális technikai értékelése 2,

A követelmények pontos leírását a következő cikk tartalmazza.

A hirdető, a weboldalakat böngészve, leszűkítheti a listát alacsonyabb vagy jobb minőségű portálokra. Ezenkívül, a listában, a portál címe csak akkor piros, ha magasabb színvonalú szolgáltatást nyújt.


Kiváló minőségű portálok keresése

  Az alacsonyabb és jobb minőségű portál jelölésének módja a portál listában

 

2. Információ a statisztikák legutóbbi frissítésének dátumáról és figyelmeztetés, ha a forrás nem megbízható.

Néhány publikáló évek óta együttműködik velünk. Körülbelül 3 évvel ezelőtt ellenőriztük az összes weboldalt, és a legtöbb esetben frissítettük a forgalmat (UU / hónap). Azóta sok adat megváltozott, ezért a legközelebbi jövőbeni célunk az adatbázis frissítése - ez több hónapot is igénybe vehet.

Annak érdekében, hogy hirdetőinknek, minden egyes weboldalról megbízható információkat szolgáljunk, feltüntettük az utolsó statisztikai frissítés dátumát. Ha a megadott adatok (véleményünk szerint) nem megbízhatók, akkor ezeket az információkat is megadjuk.


Információ a statisztikák frissített dátumával

Információ, a statisztikák elavultságáról

 

3. Ellenőrizzük, hogy a weboldalak tulajdonosai nem javítják az elemző eszközök láthatóságát az olyan eszközökben, mint az Ahrefs / Semrush / Majestic stb.

Mint kiderült az analitikai eszközökből (Semrush, Majestic, Ahrefs) néhány publikáló aloldalak létrehozásával építi fel láthatóságát, amelyek népszerűek, de nem kattintható mondatokba sorolhatók. Leggyakrabban ezek olyan kifejezések, amelyek eltérnek a weboldal témájától és más témakörre vonatkoznak pl. bejelentkezési oldalak bankokhoz vagy egyetemi weboldalakhoz. Egy ilyen weboldal a 7-8-dik pozícióban "landol", kijátszva a láthatósági algoritmusokat. A weboldalak ellenőrzése során ezt manuálisan felülvizsgáljuk, és ilyen esetekben ezeket a portálokat "alacsonyabb minőségű" jelöléssel látjuk el.

Követelmények a portálok számára (2020 május)

Fentebb bemutattuk az alacsonyabb és jobb minőségű portálok fogalmát, illetve az ügyfelek kérésére megváltoztatjuk a portálokkal kapcsolatos követelményeket. Ezeket a követelményeket, 2020 májusától az új portálok hozzáadásakor ellenőrizzük. Az alábbiakban a pontos kritériumok találhatók a portálok értékelésére.

Kiváló minőségű portálok:

  • webes forgalom meghaladja a havi 1000 UU-t (átlagosan az elmúlt 3 hónapban, a Google Analytics vagy más megbízható forrás adatai alapján),
  • forgalmi index ≥100 az Ahrefs szerint, (ellenőrizzük, hogy az indexet nem manipulálták-e),
  • ELS rendszerek (linkek cseréjére szolgáló rendszerek vagy tiszta helymeghatározó kapcsolatok),
  • oldalnak láthatónak kell lennie a Google keresőmotorjában,
  • publikáló tiszteletben tartotta a publikációs határidőket,
  • publikáló nem sérti a WhitePress® kiadói feltételeket,
  • weboldal valós elérhetőségekkel rendelkezik (a szerkesztőség telefonszáma és / vagy levelezési címe),
  • szerkesztőség minimális tartalmi értékelése 4,
  • szerkesztőség minimális technikai értékelése 2,

 

Alacsonyabb minőségű portálok:

  • webes forgalom nem haladja meg a havi 1000 UU-t (átlagosan az elmúlt 3 hónapban, a Google Analytics vagy más megbízható forrás adatai alapján),
  • forgalmi index Ahrefs szerint <100
  • ELS rendszerek (linkek cseréjére szolgáló rendszerek vagy tiszta helymeghatározó kapcsolatok),
  • oldalnak láthatónak (indexelt) kell lennie a Google keresőmotorjában,
  • publikáló tiszteletben tartotta a publikációs határidőket,
  • szerkesztőség minimális tartalmi értékelése 2,
  • szerkesztőség minimális technikai értékelése 2,
  • publikáló nem sérti a WhitePress® kiadói feltételeket.

 

 

A portálok ellenőrzése – 2020

Az aktív portálokat 2020 majusától kezdődően újra ellenőrizzük, hogy 2019 előtti ajánlatokat frissítsük. Ez a folyamat akár több hónapot is igénybe vehet (két szerkesztő végzi). Szeretnénk felkérni a publikálókat, hogy mihamarabb tegyenek eleget kéréseinknek.

Elemek, amelyeket újra ellenőrizzünk:

  • weboldal forgalma, mindaddig, amíg a publikálótól aktuális statisztikákat nem kapunk, ezt a paramétert megbízhatatlannak vagy elavultnak fogjuk jelölni,
  • értékelés (magyarázat az alábbiakban),
  • értékelés (magyarázat az alábbiakban),
  • témakör, címkék,
  • a portál alacsonyabb vagy jobb minőségű-e,
  • az Ahrefs szerint, nem lehet-e manipulálni a láthatósági mutatókat.

A portál ellenőrzési folyamat legfontosabb eleme az lesz, hogy segítsen a publikálók kínálatának bővítésében.

Javasoljuk, cikkünket:

Hogyan lehet többet keresni a WhitePress segítségével - 11 tipp a publikálók számára


 

Tartalmi értékelés (0-10 pont)

A szerkesztői tartalom értékelése (0-3 pont)

Cél: Ellenőrizzük, hogy a weboldal első sorban promóciós (összekapcsoló) cikkeket biztosít-e, vagy a publikáló létrehozza saját natív tartalmát.

Értékelési módszer: Az utolsó 10 cikket, illetve a natívnak minősített cikkek számát ellenőrizzük.

Pontozás:
+3 pont - minimum 8 natív cikk,
+2 pont - minimum 7 natív cikk,
+1 pont - minimum 5 natív cikk,
+0 pont - a portál kevesebb, mint 5 natív szöveget tartalmaz az elmúlt 10 publikált cikkben.

A tartalom aktualitásának értékelése (0-3 pont)

Cél: Ellenőrizzük, hogy a weboldalt gyakran frissítik-e.

Értékelési módszer: Az utolsó 10 cikket ellenőrizzük és figyelembe vesszük a natívnak minősített cikkek számát.

Pontozás:
+3 pont - az utolsó natív cikk nem régebbi mint 1 munkanap,
+2 pont - az utolsó natív cikk nem régebbi mint 3 munkanap,
+1 pont - az utolsó natív cikk nem régebbi mint 10 munkanap,
+0 pont - az utolsó natív cikk 10 munkanapnál régebbi.

 

Felhasználók aktivitása - hozzászólások (0-2 pont)

Cél: Megvizsgáljuk, hogy a weboldal rendelkezik-e aktív felhasználókkal.

Értékelési módszer: 10 véletlenszerű cikk kerül ellenőrzésre és a hozzászólásokkal rendelkező cikkek száma ellenőrizhető.

Pontozás:
+2 pont - véletlenszerűen 10 cikkben legalább 5 kommentálva van,
+1 pont - véletlenszerűen 10 cikkben legalább 1-et kommentálnak,
+0 pont - véletlenszerűen 10 cikkben egyik sem rendelkezik hozzászólásokkal.

 

Elérhetőségek nyilvánossága (0-2 pont)

Cél: Ellenőrizzük, hogy a weboldal névtelen vagy rendelkezik szerkesztői adatokkal, megállapítván, hogy ki áll a honlap mögött.

Értékelési módszer: Annak ellenőrzése, hogy a szerkesztői elérhetőségek megtalálhatók-e a weboldalon.

Pontozás:
+2 pont - a honlapon könnyen megtalálható a szerkesztőség telefonszáma és címe (fizikai),
+1 pont - a honlapon megtalálható a szerkesztőség telefonszáma és címe (fizikai),
+0 pont - nincs elérhetőségi adat

A tartalmat és a kapcsolódó technikai értékelést a WhitePress szakemberei végzik, az adott portál ellenőrzésének napján. A Publikáló vagy a Hirdető kérésére újra elkészíthető ez értékelés.

 

Technikai értékelés (0-10 pont)

W3C - HTML kód validátor (0-1 pont)

Cél: A portál html-kódjának minőségi ellenőrzése egy univerzális indikátor segítségével. A weboldalt kezelő cég számára könnyen elérhető a pontszám.

Értékelési módszer: A kiválasztott véletlen aloldalt ellenőrzik a W3C érvényesítőben (https://validator.w3.org/)

Pontozás:
+1 pont - az oldal pozitívan teljesítette a tesztet
+0 pont - az oldal negatívan teljesítette a tesztet

A szerver válaszideje - aloldalak küldésének és generálásának ideje (0-1 pont)

Cél: A honlap küldésének és generálásának sebessége és a szerver véletlenszerű 4 aloldalának ellenőrzése. A teszt nem teljeskörű de lehetővé teszi, az olyan portálok kiszűrését, amelyek sebesség, illetve kód problémákkal rendelkeznek.

Értékelési módszer: A feltöltési időnek 7 mérése van (ideértve a 3 fő oldalt és egy 4 véletlen aloldalt).

Pontozás:
+1 pont - átlagos idő 1 másodpercig,
+0 pont - az átlagos idő meghaladja az 1 másodpercet. 

Page Speed Insights - betöltési sebesség értékelés (mobil eszközökön) (0-3 pont)

Cél: A weboldal felhasználóbarát (mobilbarát) szintjének ellenőrzése a mobil eszközök felhasználói számára, sebesség szempontjából.

Értékelési módszer: A portál vagy a kezdőlap véletlenszerű aloldala be van jelölve: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

Pontozás:
+3 pont - 76 és 100 közötti eredmény
+2 pont - 51 és 75 közötti eredmény
+1 pont - 26 és 50 közötti eredmény
+0 pont - 0 és 25 közötti eredmény

 

Page Speed Insights - az asztali számítógépeken (0-3 pont)

Cél: A weboldal, az asztali számítógépek felhasználóihoz való adaptációja, gyorsaság és kényelem szempontjából.

Értékelési módszer: A portál vagy a kezdőlap véletlenszerű aloldala be van jelölve itt: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ ("Desktop").

Pontozás:
+3 pont - 76 és 100 közötti eredmény
+2 pont - 51 és 75 közötti eredmény
+1 pont - 26 és 50 közötti eredmény
+0 pont - 0 és 25 közötti eredmény

 

Google test - kompatibilitás mobil eszközökkel (0-2 pont)

Cél: Az oldal tördelőképességének ellenőrzése a mobileszközök felhasználóinak szempontjából.

Értékelési módszer: A portál vagy a kezdőlap véletlenszerű aloldala be van jelölve itt: https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ 

Pontozás:
+2 pont - 100% -ban kompatibilis,
+1 pont - a weboldalnak van mobil verziója, de nem 100% -ban kompatibilis,
+0 pont - a weboldal nem rendelkezik mobil verzióval, és nem tördel.
 

A technikai és tartalmi értékelési pontok összefoglalása

 

Helyes jelentések küldése a Google Analytics szolgáltatásból – utasítások

  1. A GA-kódot telepítenie kell az oldalon. A GA telepítése a legegyszerűbb (és ingyenes) megoldás, ha elemezni szeretné a weboldal forgalmát. További információ:  https://support.google.com/analytics/answer/6086097.
  2. Jelentkezen be a Google Analyticsbe a következő címen:  https://analytics.google.com/analytics/web/).
  3. Válassza ki a portált.


wybór portalu w google analytics
 

  1. Nyissa meg a Közönség > Áttekintés lapot


Zakładka Odbiorcy > Podgląd w google analytics
 

  1. Ezután a képernyő jobb felső sarkában állítsa be a kívánt időintervallumot (az elmúlt 3 hónap adatai), és kattintson a Megosztás gombra


udostępnianie raportu w google analytics
 

  1. Végül töltse ki a rövid űrlapot, és kattintson a Küldés gombra.


wysyłanie raportu w google analytics

Ebben a szakaszban fontos, hogy a frekvenciát "egyszerre" állítsa, és a fájltípus legyen PDF. Egy ilyen fájl csatolható a megfelelő helyre a platformon, vagy e-mailben elküldhető a következő címre: office@whitepress.hu. A levélbe kérejük írja be: "Kérjük, frissítse a www.mydomain.com portál statisztikáit."

załączanie plików dokumentujących oglądalność

  1. Szerkesztő csapatunk egy munkanapon belül frissíti az Ön által elküldött statisztikákat.

 

Hozzászólások (0)
A WhitePress szerkesztõi fenntartják a jogot, hogy más emberek számára sértõ megjegyzéseket töröljenek, amelyek vulgáris szavakat tartalmaznak, vagy nem kapcsolódnak a tárgyához.

A személyes adatok kezelője a WhitePress Kft. székhelye: 2161 Csomád, Verebeshegy u. 11, Magyarország.
A WhitePress Kft. marketing célja tartalmazza a Tudásbázison közzétett, a tartalommal kapcsolatos konferenciákról és képzésekről szóló kereskedelmi információkat.

Személyes adatainak feldolgozásának jogalapja az adminisztrátor és partnerei által kitűzött legitim cél (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja.

 A felhasználóknak a következő jogok vannak: joguk kérni adataikhoz való hozzáférést, azok helyesbítésének jogát, az adatok törlésének jogát, a feldolgozás korlátozásának és az adatok továbbításának jogát. A személyes adatainak - ideértve a jogait is - kezelésével kapcsolatos további információt az adatvédelmi irányelveinkben talál.

Olvass tovább
  • Még senki sem írt megjegyzést ehhez a cikkhez.

A személyes adatok kezelője a WhitePress Kft. székhelye: 2161 Csomád, Verebeshegy u. 11, Magyarország.
A WhitePress Kft. marketing célja tartalmazza a Tudásbázison közzétett, a tartalommal kapcsolatos konferenciákról és képzésekről szóló kereskedelmi információkat.

Személyes adatainak feldolgozásának jogalapja az adminisztrátor és partnerei által kitűzött legitim cél (a GDPR 6. cikke (1) bekezdésének f) pontja.

 A felhasználóknak a következő jogok vannak: joguk kérni adataikhoz való hozzáférést, azok helyesbítésének jogát, az adatok törlésének jogát, a feldolgozás korlátozásának és az adatok továbbításának jogát. A személyes adatainak - ideértve a jogait is - kezelésével kapcsolatos további információt az adatvédelmi irányelveinkben talál.

Czytaj całość
Kiemelt cikkek