Oldalszámozás – van hatása a pozícióra?

Frissítve: 2020-05-11
Az oldalszámozás egy olyan, széleskörben használt megoldás, melyet ha megfelelően alkalmazunk, mind a felhasználók, mind a SEO szempontjából pozitív a hatása. Első pillantásra az oldalszámozás nem tűnik bonyolultnak, azonban teljes és átgondolt integrációra van szükség, ami megfelelően illeszkedik az optimalizált honlaphoz.
Publikálj cikkeket ma
Regisztrálj ingyenesen!

Tartalomjegyzék

Ennek a cikknek a célja az oldalszámozás legfontosabb szempontjainak és a leggyakoribb hibáinak összegyűjtése, melyeket el kell kerülni annak érdekében, hogy optimális SEO megoldásokat alkalmazhass a honlapodon. Reméljük, hogy az iparági szakértők véleményeivel, infografikákkal és példákkal támogatott cikkünk izgalmas és tanulságos lesz számodra.

Mi az oldalszámozás?

Az oldalszámozás a tartalom kisebb egységekre való bontása, egymás után következő aloldalak létrehozását és azok számozását jelenti. Minden, ilyen módon létrejövő elem egy-egy oldalszámmal ellátott szekció részévé válik. Minden számozott aloldal külön egységként van kezelve. Benne van a URL-ed, cím tag, meta leírás tag, stb.

Az oldalszámozást elsősorban azért használják, hogy javítsák a honlapok teljesítményét, optimalizálják a navigációt és könnyebbé tegyék a felhasználók számára a tartalom böngészését. (A felhasználók hozzá vannak szokva az oldalszámozáshoz, ezért ha ilyen site-tal találkoznak, azt pozitívumként értékelik.) Előbb vagy utóbb minden SEO szakértőnek dolga akad vele, ezért fontos, hogy a stratégiát alaposan tervezd meg és a honlapodon történő tartalommegosztást megfelelő tudással vidd végig.

Az alábbi területeken használják az oldalszámozást a leggyakrabban:

  • e-kereskedelmi szolgáltatások,
  • blogok és cikkek,
  • fotógalériás slider-ek
  • fórumok.

Oldalszámozás a Google interpretációjában

Az egymást követő számozott aloldalak indexelése a Google munkatársa, John Mueller szerint a céljaidtól függ. Ha szerinted minden egyes aloldal fontos, akkor indexeld is őket.


Egyes site-okon minden számozott oldalt fontosként értelmeznek, ezért indexelik őket (elegáns megoldás a rel-next/prev használata). Más site-okon maximalizálják a számozott oldalak számát, például úgy, hogy csak az első oldalt indexelik, a többit nem.


A Google már nem támogatja a rel="next" és rel="prev"tag-et. Ezt a döntést a Twitteren jelentették be tavasszal.

John attól is óva intett minket, hogy a rel="canonical" tag-et az első számozott oldalra tegyük, a következő magyarázattal:


Mindenképp el kell kerülni a rel=canonical tag használatát úgy, hogy a második oldalról mutasson az első oldalra. A második oldal nem egyezik az elsővel, így a rel=canonical használata pontatlan lenne. Semmi baj nem lesz belőle, ha a második oldalt nem indexeled.


Fontos hangsúlyozni, hogy a rel=canonical használata csak egy javaslat, nem kötelező. Ezért a Google valószínűleg nem fogja figyelembe venni, mert észre fogja venni a különbséget az első és az azt követő számozott oldalak között.

(A Google kiadott instrukciókat és útmutatókat az oldalszámozással kapcsolatban, de sajnos az általuk megadott link egyelőre egy 404-es oldalra mutat.)

A legjellemzőbb oldalszámozási hibák

Duplikált tartalom

John Mueller szerint nem kell a címek és leírások duplikációja miatt aggódni, mert ez az oldalszámozás szempontjából természetes. Azonban van arra lehetőség, hogy a struktúrádban megtalálható, egymás után következő oldalaknak önálló címeik és leírásaik legyenek. A változatosság az oldalak beazonosítására is pozitív hatással van. A duplikáció leginkább a kategórialeírások esetében fordul elő. A legjobb megoldás ebben az esetben az első oldalnál beállítani és elhagyni a következőknél. Ennek köszönhetően megerősítheted a legfontosabb aloldalt és ezáltal növelheted a keresőkben való megjelenés esélyét.

Túl kevés tartalom

Az oldalszámozás esetében felmerülhet problémaként a túl kevés tartalom. Ez ellen úgy léphetsz fel, ha a cikkedet nagyon kis részekre tagolod és minden egyes oldalra csak kevés tartalmat teszel. Ezt arra is szokták használni, hogy növeljék az oldalak megtekintési számát és hogy több bannert tudjanak elhelyezni. Azonban elsőként arra kell ügyelned, hogy pozitív legyen a felhasználók élménye, mert végsősoron ők azok, akik eldöntik, mennyi időt töltenek a honlapodon és a túl kevés tartalom irritálhatja, valamint arra késztetheti őket, hogy inkább elhagyják az oldalt.

A címek és leírások az oldalszámozásban

A cím és a leírás alapvető szerepet játszik az optimalizációs tevékenységben és ez nincs másként az oldalszámozás esetében sem. Ahogyan korábban emléítettük, fontos hogy különböző cím tageket és leírásokat használj, ha lehetséges. Például ilyen sémát használhatsz:

Cím: Kosárlabda sportcipők – topmárkák modelljei

Leírás: A legújabb kosárlabdacipő-modellek. Válassz valódi márkáktól és rendelj ma ingyenes kiszállítással!

Cím: 3. oldal: Kosárlabda sportcipők – topmárkák modelljei

Leírás: 41 - 60 (a 300-ból) a legújabb kosárlabdacipő-modellek. Válassz valódi márkáktól és rendelj ma ingyenes kiszállítással!

A Google állítása szerint ők minden számozott aloldalt külön kezelnek, ezért érdemes jelezni a kereső számára a jó sorrendet.

A következő lépéseket tedd meg, hogy az első számozott oldal mindig a legmagasabb pozíciót foglalhatja el a keresőkben.

Infografika: A gyökéroldal optimalizációja összehasonlítva a soron következő számozott aloldalakkal

Számozott aloldalak indexelése az oldaltérképben

Csak egy gyökéroldalt tegyél az oldaltérképre! Nincs értelme betenni az összes számozott aloldalt és pazarolni a feltérképezési keretet, azaz a crawl budgetet. Legyen értelme annak, amikor egy robot meglátogatja az oldaladat.

Az első számozott oldal

Az első számozott oldalra nagyon kell ügyelned, mert becsapós lehet. Ha a CMS-edben az alapkategóriához ilyen módon jön létre oldal: https://domain.hu/termekkategoria/1oldal, akkor ezt az egyszerű instrukciót kövesd:

Infografika – az első számozott aloldalról való átirányítás az alap oldalra

Azt is vedd figyelembe, hogy a belső linkelésnél az alap oldalra, ne pedig a számozott aloldalra mutassanak a linkek.

Rel="Canonical" az első számozott oldalon

Elég gyakori “hiba” a SEO szakértők körében, hogy az első számozott oldalra felteszik a rel="canonical" címkét. Azért tettük zárójelbe a “hiba” szót, mert a nagy webshopok feltérképezési kerete és indexelése szempontjából ez egy valid megoldás. Nézzük, milyen esetekben használtak ilyet a szakértők:

  • eMAG:

  • Alza:

A kanonikus címkét arra használják, hogy rámutasson az eredeti oldalra, így a Google nem értelmezi belső vagy külső duplikátumnak a többi aloldalt. A termékek oldalszámozásánál minden számozott oldalon látható elem különböző, de például a kategória leírása egyezhet. A Google szerint a helyes rel="canonical" címke az lesz, hogy “self”. A Wordpress-es YOAST SEO pluginban ez például alapbeállítás.

Kérdésünk egy szakértő felé: Mik azok a leggyakoribb hibák, amiket a webmesterek ejtenek a honlapok oldalszámozása terén?


Az e-kereskedelmi site-okon látom azt a gyakori hibát, hogy nem jól linkelnek az első oldalra, ami olyan linkekben ölt formát, mint ez: /kategória?p=1. Ha a második vagy soron következő számozott oldalakon ez a link jó és egy aloldalra vagy kategóriára mutat mindenféle paraméter nélkül, rögtön tudom, hogy azt a honlapot felkészült és alapos optimalizációs specialista felügyeli.
 

Mi lehet a hatása, ha ilyen hibát hagyunk az oldalon? Bár a Google már nem támogatja a rel="prev" és rel="next" címkéket, szerintem az első oldal linkjében található paraméterhiba duplikációs problémákat vet fel. Mert így a cím/kategória és a /kategória?p=1 alatt ugyanaz a tartalom érhető el.
 

Az első címre a kategóriafa egésze és külső linkek is rámutatnak. A soron következő linkek a teljes oldalszámozási menüben megjelennek, és 5-50 aloldal is egy-egy kategória része lehet. A keresőt összezavarhatja, hogy melyik a cél és mit kellene megmutatni a keresőtalálatok között. Tehát ha a jó cím (amiben nincs paraméter), erősebb a rámutató linkek miatt (melyek lehetnek belsők és külsők) és a kereső valamilyen okból a paraméterrel rendelkező címet választja, akkor az ebbe a kategóriába tartozó alolal nem néhány helyet, hanem akár oldalakat is eshet a keresőlistában.


Ez egy jó példa arra, hogy az ördög a részletekben rejlik 

Marta Gryszko, SEO Specialista, https://www.lexy.com.pl/blog/ 


Optimalizációs folyamatok az oldalszámozásban

Rel=”prev” i rel=”next

Az rel="prev" és a rel="next" tagek segítenek az oldalszámozási struktúra értelmezésében. Az attribútumokat az aloldal fejlécébe kell beilleszteni. Fontos, hogy teljes URL-t használj. Sajnos a Google ezeket az attribútumokat hivatalosan már nem támogatja, de ettől függetlenül fontos jelzést adhatnak a keresőnek az oldalszámozás struktúrájával kapcsolatban.

Infografika: a rel="prev" és rel="next" + rel ="canonical" tagek helyes használata.

Kérdés a szakértőhöz: Ön szerint van értelme a rel="prev" és a rel="next" attribútumok használatának, ha a Google már nem támogatja?


Először is meg kell nézni, hogy a rel="prev" és a rel="next” tagek jól vannak-e beállítva a honlapon. Ha igen, akkor nem kell hozzájuk nyúlni. A Googlebot nem térképezi fel őket, de más keresőmotorok még használják (mint például a Bing). Azonban a tény, hogy a Google nem veszi figyelembe őket, nem jelenti, hogy a webmestereknek nem kell velük foglalkozni. Senki nem bünteti, ha ott hagyjuk őket, ahol vannak. De mi a helyzet, ha nincsenek? Nem kell emiatt sem aggódni. Mindkét esetben az a fontosabb, hogy a megfelelő belső linkelési struktúra meglegyen és az oldalszámozás megjelenjen a címben. Régen még számíthattál arra, hogy ha a struktúra nem is tökéletes, a prev/next tageknek köszönhetően a Google még mindig ki tudta találni, hogy hogyan navigáljon. Most már ezzel kapcsolatban nem lehetnek illúzióink – a belső linkelés, a URL-ek és a címek azok, ahol SEO-barát megoldások implementálására van szükség.
 

- Mateusz Łabiński, SEO Senior Specialist, Artefakt


 

Belső linkelés és linkstruktúra

A belső linkelés fontos az oldalszámozási struktúrában. Mivel fontos a felhasználói élmény és a robotok értékelése is, ezt a néhány dolgot vedd figyelembe:

A kívánatos helyzet a következő:

  • jeleníts meg annyi terméket egy oldalon, amennyit csak lehetséges, ha kellően gyorsan töltődnek be (így kevesebb aloldalra lesz szükség)
  • hozz létre alkategóriákat, hogy kevesebb számozott oldalra legyen szükség és ezzel még új kulcsszavak láthatóságát is tudod növelni
  • linkelj a friss cikkekre/termékekre, hogy növeld a linkerejüket
  • linkelj az alkategóriákra
  • kösd össze linkekkel a soron következő számozott oldalakat.

Linkerő az oldalszámozásban

Az oldalszámozás az egymás után következő aloldalakból egy kis fészket alakít ki, melyek növelik a kattintások számát. Természetesen minél messzebb kerülünk a struktúrában, annál alacsonyabb lesz a linkerő. A SEO szempontjából jó ötlet a belső linkek megtervezése, hogy a legfontosabb számozott oldalaké legyen a legnagyobb linkerő.

A “Mindent mutat” oldal

A felhasználói élmény és az oldalszámozás helyes indexelése érdekében logikus egy “Mindent mutat” aloldal létrehozása. Ez az oldal minden számozott oldalt egyben jelenít meg és tesz elérhetővé. Ha viszont több száz, illetve több ezer termékről beszélünk, akkor ez már nehézségekbe ütközik. Ilyen esetekben a betöltődés elfogadhatatlanul hosszú lehet. A felhasználók számára jobb, ha egyben megjelenik egy aloldal, mintha mindig arra kellene várniuk, hogy megjelenjen a következő számozott rész. Ebben az esetben az az előny, hogy az ilyen oldalak bázisoldalként történő optimalizációja megtörténhet a rel="canonical" taggel és nagyon jól fog szerepelni az organikus Google találatok között.

Infografika: három különböző oldalszámozás és a rel="canonical" a “Mindent mutat” oldalon

Nézd meg, hogyan optimalizáld az oldalszámozásodat “Mindent mutat” oldallal Magentóban:

https://www.ranksense.com/how-to-optimize-pagination-using-the-view-all-page-in-magento/ 

 

A számozott aloldalak indexelése és a feltérképezési keret

Robots.txt

A robots.txt fájl jó eszköz arra, hogy blokkolja a számozott aloldalak feltérképezését. Ez azt jelenti, hogy nem adsz a számozásról információkat, hanem jelzed a keresőmotornak, hogy melyik aloldal a legfontosabb és nem kell amiatt aggódnod, merre “folyik” a linkerő. A feltérképezési kerettel való spórolásnak fontos előnyei vannak, ezért érdemes foglalkoznod vele. Ha az oldalszámozást paraméterezéssel oldod meg, például így: domain.hu/termék-kategória?oldal=2, akkor a robots.txt fájllal minden, a számozással létrehozott oldalt blokkolni tudsz. Ebben az esetben ez a parancs így néz ki:

Disallow: /*?page

Google Search Console

A Google Search Console-ban sok feltérképezési keretet megspórolhatsz, ha az oldalszámozásban paramétereket használsz és bezárod őket ebbe az eszközbe. Ezáltal bármikor jelezheted a keresőmotornak, hogy az összes számozott oldalt bejárja vagy csak a honlap legfontosabb elemeit. Az is jó ötlet, ha nem használod a "#" azonosítót az oldalszámozásban, mert a Google nem olvassa az ezt a karaktert követő tartalmakat.

Noindex/follow

Elég népszerű eszköz az oldalszámozási stratégiában, ha a következő címkét használod a számozott aloldalak head szekciójában:

<meta name="robots" content="noindex,follow">

Ezzel a módszerrel instrukciókat adsz a robotnak azt illetően, hogy kövesse a tartalmat, de ne indexelje, amivel szintén a feltérképezési keretednek teszel jót. Ezt gyakran használják a nagy site-ok, de lehetnek következményei. A Google korábban figyelmeztetett, hogy ez az oldalszámozási konfiguráció a jövőben lehet, hogy a következőként lesz értelmezve:

<meta name="robots" content="noindex,nofollow">

Tehát át kell gondolnod, hogy az egyes számozott elemek mennyire fontosak számodra és hogy az ilyen tagek használata nem ellentétes hatást ér-e el a belső linkek struktúráját illetően.

Kérdés a szakértőhöz: Oldalszámozás és a Google roboterőforrásai – mi a jó megoldás a nagy webshopok számára a feltérképezési keret szempontjából?


A számozott oldalak bármelyik online shop számára nagyon fontos elemek, főként, ha sok terméked van. A Google spórol az erőforrásaival, így például az idővel és az egyes honlapok indexelése során letöltött adatok mennyiségével – ez a feltérképezési keret.
 

Mit tehetsz, hogy maximalizáld a keresőmotorok erőforrásait?

 

  1. Tedd elérhetővé az oldalszámozást a keresőmotorok robotjai számára és tedd őket indexelhetővé. Főként akkor, ha JavaScript/AJAX technológiát használsz a további termékek megmutatására, vagy ha teljes mértékben JS keretben működik a site-od.
  2. Optimalizáld a navigációs linkeket az egyes oldalak között, 1,2,3… stb. Linkek a számozott oldalakhoz – ez a fajta címezés nem teljesen hatékony. Az első oldalak átnézése után a robot abbahagyhatja a feltérképezést. Ha az első, az utolsó és a középső oldalhoz adsz linket, akkor az egyszerűbbé teszi a robot számára a munkát.
  3. Adj értéket a felhasználóknak és a robotoknak egyaránt. A feltérképezési keretet sok tényező befolyásolja, mint például a meglátogatott honlap minősége. Érdemes optimalizálni a számozott oldalakat és minimalizálni a duplikált tartalmakat a következők szerint:

 

 

  1. csak az adott kategória főoldalára tegyél kategórialeírást
  2. az oldalcímhez legalább egy oldalszámot írj be
  3. blokkold az eltérő layoutokat (pl. grid-eket) noindex, kanonikus link, vagy rel nofollow értékkel ellátott attribútum (rel="nofollow") segítségével ,
  4. terméknév variációk, amik egy rövid, egyedi termékleírást tartalmaznak,
  5. Az oldal betöltődési idejének rövidítése (előfordulhat, hogy a termékek nagy száma miatt nő ez az idő és hasznos lehet az adatbázis optimalizálása a kiválasztott oszlopokban vagy a szerver tárjában használt indexek segítségével.

 

Minden változtatás, ami növeli a kategóriaoldalak vagy akár a termékoldalak minőségét, pozitív hatással lehet a feltérképezési keretre és lehetővé teszi az erőforrások hatékonyabb felhasználását.
 

Piotr Michalak, a TENSE Group SEO szakértője és üzletfejlesztési tanácsadója


Végtelen görgetés – előnyök és hátrányok

A végtelen görgetés használatának elsődleges előnye a sebesség és a kényelem. Ennek köszönhetően a felhasználóknak nem kell mindig a következő oldalszámra kattintaniuk és azzal időt veszíteniük, hogy megvárják a betöltődését. Ez évek óta jól működik a Facebookon is, mert ezáltal a felhasználók folyamatosan újabb és újabb posztokat olvasnak el.

A végtelen görgetés egy újszerű megoldás, de egyértelmű hátrányai is vannak. A robotok nem feltétlenül tudják értelmezni a dinamikusan mutatott tartalmakat. A Google botjainak még mindig baja van a Javascripttel és a végtelen görgetés az oldalszámozás optimalizációja szempontjából hiba lehet. Hosszabb betöltődési időben is megmutatkozhat, ami a besorolásra lehet negatív hatással. Ettől függetlenül a SEO-ban használható és együttműködhet az oldalszámozással.

 

A UX és az oldalszámozás

A felhasználóbarát kialakítás szempontjából kiemelt figyelmet kell fordítani az oldalszámozás vizuális megjelenítésére. Ezekre figyelj:

  • az oldalszámozás megfelelő, jól látható helyének kiválasztása (jó megoldás az oldal tetején és alján is megjeleníteni)
  • gombok – legyenek nagyok és különüljenek el, hogy ne legyen nehéz rájuk kattintani,
  • a felhasználó által aktuálisan megtekintett oldal beazonosíthatósága is legyen egyértelmű,
  • az előző és a következő oldalra kattintásra is legyen lehetőség (következő oldal és előző oldal gombok)
  • az aloldalon megtekinthető tételek számának kiválasztási lehetősége.

Jó példák a UX-szempontokat is figyelembe vevő oldalszámozásra:

 

Összegzés

Összefoglalva az oldalszámozás hatással van a keresőlistákban elfoglalt helyre. Körül kell járni, meg kell érteni, hogy az egyes keresőmotorok hogyan működnek és ehhez kell igazítanod a stratégiádat. Az oldalszámozási folyamatban nagyon fontos a teljes struktúra áttekintése és az is, hogy a feltérképezési keretet is megfelelően használd fel úgy, hogy a fontos aloldalak ne maradjanak ki az indexelésből. Nézd meg, hogyan működik a feltérképezés oldalszámozási paraméterekkel és azok nélkül. Fontos a duplikált tartalom elkerülése, a közvetlen linkek használata és a belső linkelés elemzése. Hasznos lehet a végtelen görgetés alkalmazása is, melyet ha helyesen állítasz be, sok pozitív hatása lehet. Mindez az optimalizációs céljaidtól függ.

Reméljük, hogy ez a cikk segített a Google és az oldalszámozási folyamat jobb megértésében és meggyőzött arról, hogy teszteld az oldalszámozás különböző módszereit, a saját honlapod céljaihoz és működéséhez illeszkedő formában.

Végül hadd ajánljak egy 20 perces videót, melyben a DeepCrawl, munkatársa, Adam Genta beszél az oldalszámozásról és a végtelen görgetésről az ez évi BrigthonSEO konferencián.

Az oldalszámozás és a végtelen görgetés napjainkban:

https://www.youtube.com/watch?v=C1OHoGgpjCo

Hozzászólások (0)
A WhitePress szerkesztõi fenntartják a jogot, hogy más emberek számára sértõ megjegyzéseket töröljenek, amelyek vulgáris szavakat tartalmaznak, vagy nem kapcsolódnak a tárgyához.
A whitepress.com weboldalt és annak valamennyi aloldalát (a továbbiakban: Weboldal) használó személyek személyes adatainak kezelője az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-i (EU) 2016/679 rendelete értelmében a személyes adatok feldolgozásával és az ilyen adatok szabad áramlásával, valamint a 95/46/EK irányelv (a továbbiakban: GDPR) hatályon kívül helyezése tekintetében közösen „WhitePress Kft, amelynek székhelye 2161 Csomád, Verebeshegy utca 11 és bekerült a Bielsko-Biała Kerületi Bíróság által vezetett Nemzeti Bírósági Nyilvántartás vállalkozói nyilvántartásába, az Országos Bírósági Nyilvántartás 8. Kereskedelmi Osztálya KRS-számon: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 és egyéb cégek a WhitePress Csoporttól (a továbbiakban együttesen: Adminisztrátor) .

A hírlevélre való feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a WhitePress Kft. által kínált szolgáltatások és áruk közvetlen marketingjével kapcsolatos kereskedelmi információk elektronikus kommunikációs eszközökön, különösen e-mailen keresztül küldjenek. és megbízható üzleti partnerei, akik érdeklődnek saját termékeik vagy szolgáltatásaik értékesítésében. Személyes adatai kezelésének jogalapja az Ön hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont).

Önnek jogában áll bármikor visszavonni a személyes adatainak marketing célú kezeléséhez adott hozzájárulását. Az Ön személyes adatainak WhitePress Kft általi kezeléséről és kezelésének alapjáról, ideértve az Ön jogait is, az Adatvédelmi szabályzatunkban talál további információt.
Olvass tovább
  • Még senki sem írt megjegyzést ehhez a cikkhez.
A whitepress.com weboldalt és annak valamennyi aloldalát (a továbbiakban: Weboldal) használó személyek személyes adatainak kezelője az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-i (EU) 2016/679 rendelete értelmében a személyes adatok feldolgozásával és az ilyen adatok szabad áramlásával, valamint a 95/46/EK irányelv (a továbbiakban: GDPR) hatályon kívül helyezése tekintetében közösen „WhitePress Kft, amelynek székhelye 2161 Csomád, Verebeshegy utca 11 és bekerült a Bielsko-Biała Kerületi Bíróság által vezetett Nemzeti Bírósági Nyilvántartás vállalkozói nyilvántartásába, az Országos Bírósági Nyilvántartás 8. Kereskedelmi Osztálya KRS-számon: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 és egyéb cégek a WhitePress Csoporttól (a továbbiakban együttesen: Adminisztrátor) .

A hírlevélre való feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a WhitePress Kft. által kínált szolgáltatások és áruk közvetlen marketingjével kapcsolatos kereskedelmi információk elektronikus kommunikációs eszközökön, különösen e-mailen keresztül küldjenek. és megbízható üzleti partnerei, akik érdeklődnek saját termékeik vagy szolgáltatásaik értékesítésében. Személyes adatai kezelésének jogalapja az Ön hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont). Az űrlap elküldésével Ön kijelenti, hogy elolvasta az Adatvédelmi szabályzatot.

Önnek jogában áll bármikor visszavonni a személyes adatainak marketing célú kezeléséhez adott hozzájárulását. Az Ön személyes adatainak WhitePress Kft általi kezeléséről és kezelésének alapjáról, ideértve az Ön jogait is, az Adatvédelmi szabályzatunkban talál további információt.
Olvasd el az egészet
Kiemelt cikkek