Így juttasd el cikkeidet potenciális vásárlóidhoz

Egyre több cég fektet nagy hangsúlyt tartalommarketingre. Az üzleti blog vezetése és a rendszeres cikk írás valóban egy szuper megoldás új vásárlók szerzésére és a már meglévők hűségessé tételére. Ennek ellenére, ha cikked csak weboldaladon publikálod bármilyen más tevékenység nélkül, rengeteg időt kell várnod arra, hogy organikus eredményeket érj el vele.
Publikálj cikkeket velünk!
Regisztrálj ingyen

Milyen lehetőségeid vannak arra, hogy professzionálisan megírt cikkeidet a lehető leghamarabb eljuttasd potenciális vásárlóidhoz? Ebben a cikkben 5 kreatív választ találsz erre a kérdésre, melyeket alkalmazva hamarabb élvezheted ki a tartalmaid által generált előnyöket.

1. Közösségi média

Az már talán minden cég tartalomstratégiájában alapvető gyakorlat, hogy az elkészült cikkeket közzéteszik közösségi média oldalaikon is, mint például a Facebook vagy a LinkedIn. Eddig valószínűleg már Te is eljutottál. Viszont a legnagyobb hiba ennél a módszernél, amit a szemünk elé kerülő cégek 95%-nál észreveszünk, hogy ugyanazt a tartalmat másolják egyik platformról a másikra. Magyarán ugyanazt a szöveget, ugyanazt a képet használják Instagramon és például Twitteren is.

Ez azért egy nagy hiba, mert az emberek nem ugyanazzal a céllal érkeznek ezekre az oldalakra. Sőt, a képeket-, és a szövegek stílusát érintő elvárások is teljesen különböznek egymástól. Így ha igazán meg akarod érinteni cikkeiddel célközönségedet, akkor minden általad kezelt platformra egyedi tartalmat készítesz. Ezzel már nagy előnyre tehetsz szert konkurenciáddal szemben.

2. Hírlevél

Sokan úgy gondolják, hogy az e-mail marketing már halott. Ám ezt valójában csak azok állítják, akik nem értenek a hírlevél-készítéshez, és jó eredmények híján degradálják ezt a megoldást. Ha értékes tartalmakkal tarkított hírleveleket küldesz feliratkozóidnak, és még szegmentálod is őket érdeklődésük alapján, akkor ráfogsz jönni, hogy az emberek még mindig gyakran vásárolnak hírlevelekből, és sokan ezek miatt maradnak éveken keresztül hűséges vásárlók.

Emiatt semmiképp ne felejtsd el az új cikkeidet hírlevéleben is elküldeni feliratkozóidnak. Persze ne az összesnek, hanem csak azoknak, akikről biztosan tudod, hogy eddigi viselkedésük alapján érdekelni fogja őket ez a téma. Így nem csak közelebb hozod őket cégedhez, hanem még új információkkal is látod el őket termékeiddel-, vagy iparágaddal kapcsolatosan, amitől ők tudatosabb vásárlókká válnak.

2. Facebook hirdetés

Gondoltál már arra, hogy legjobban megírt cikkeidet Facebook-on is meghirdesd? Nem? Akkor most elmondom, hogy miért kellene. Az emberek nem azért járnak Facebook-ra, hogy vásároljanak. Remélem, hogy erre már Te is valamelyest rájöttél. Céljük viszont annál inkább, hogy új információkat szerezzenek az őket érdeklő témákról, és beszélgessenek is közben hasonló érdeklődésű emberekkel. Látod már a lehetőséget? Miért ne hirdetnél meg egy ütős cikket megfelelő célközönség beállításokkal, ami nem csak cégedre vonzza a tekinteteket, növeli a weboldal látogatottságot, és eladásokat termel, hanem még aktív közösséget is épít branded köré.

4. PR cikk elhelyezés

Gondolom megfogalmazódott benned a kérdés, hogy hogy jön ide a PR cikk elhelyezés, hiszen azzal nem tudod közvetlenül promótálni a cikkedet. Nos, egyrészről igazad van, másrészről pedig nincs. Ha profin megírt cikkeket helyezel el az iparágadnak megfelelő oldalakon, és a blogodra vagy az egyik legolvasottabb cikkedre visszavezető linket helyezel el benne, akkor ez is lehet egy módja a promótálásnak. Ha valóban olyan oldalakon jelensz meg, ahol a célközönséged olvasgat, akkor van rá esélyed, hogy át fognak kattintani a PR cikkedről a weboldaladon lévő tartalomra..

Az viszont igaz, hogy a vendég cikkek megjelenítése nem egy standard eljárás írott tartalmaid népszerűsítésére, de a fentebb leírtakból láthatod, hogy egy kis kreativitással erre is használható. Arról nem is beszélve, hogy minőségi weboldalakon való megjelenéssel, és az oldaladra visszavezető linkek átgondolt elhelyezésével saját Google helyezésed is javíthatod, amivel ismét növelheted a cikkeid olvasóinak számát.

5. YouTube és Podcast

Hogy jön az írott formátumhoz a videó és a podcast? Nos úgy, hogy írott tartalmaidat könnyen átalakíthatod videós vagy podcast tartalommá is, így még nagyobb körben elérhetővé teszed azt az érdeklődők számára. Ugyanis lehet, hogy sokan nem szeretnek már cikket olvasni, de szívesen meghallgatnak egy podcast adást vezetés közben. Ezzel a megoldással azokat az embereket is eléred üzeneteiddel, akik egyébként lehet kicsúsztak volna a kezeid közül. És persze a csatornáidon ne felejtsd el kommunikálni, hogy milyen sok féle formátum közül válogathatnak azok, akik érdekeltek iparágad iránt.

A hagyományosnak mondható, és a hazánkban még nagy fellobbanásra váró médiumok kombinálásával hatalmas tömegeket érhetsz el. A fentebbi megoldásoknál azt is észreveheted, hogy különböző közönségtípusokat is elérhetsz az adott csatornák használatával. Például a hírlevéllel azokat, akik már találkoztak márkáddal és már bizalmat szavaztak neked, míg a Facebook hirdetéssel azokat, akik még csak most hallanak rólad elsőnek. Így érdemes őket eszerint beépíteni a marketing stratégiádba.


Szerző:
Szabó Nikoletta
Rocketing

Hozzászólások (0)
A WhitePress szerkesztõi fenntartják a jogot, hogy más emberek számára sértõ megjegyzéseket töröljenek, amelyek vulgáris szavakat tartalmaznak, vagy nem kapcsolódnak a tárgyához.

Személyes adatait a WhitePress Kft, 2161 Csomád, Verebeshegy utca 11., Magyarország, 26768142-2-13 kezeli. A felhasználói fiók regisztrációja során megadott személyes adatai a kiválasztott szolgáltatás biztosítása érdekében szükségesek. A kiválasztott szolgáltatás feltételeinek elfogadásával Ön hozzájárul az elektronikus kommunikációs eszközökön, különösen e-mailen keresztül történő tájékoztatáshoz, mely a szolgáltatás megvalósításának állapotát, valamint a WhitePress Kft. platformján időközben megjelenő változtatásokat és új funkciókat hivatott közölni. A személyes adatok kezelésének alapja a a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és 6. cikk (1) bekezdés f) pontja. Az adatok marketing célú feldolgozására adott engedély alapján a WhitePress Kft. időközönként telefonon (a hozzájárulástól függően) vagy e-mailben értesíti Önt a jövőbeli konferenciák, tréningek, rendezvények, valamint egyéb marketinginformációkkal kapcsolatosan. A személyes adatok ezzel kapcsolatos kezelésének alapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja. A személyes adatok kezeléséről bővebb információt az Adatvédelmi szabályzatunkban talál.

Olvass tovább
  • Még senki sem írt megjegyzést ehhez a cikkhez.

Személyes adatait a WhitePress Kft, 2161 Csomád, Verebeshegy utca 11., Magyarország, 26768142-2-13 kezeli. A felhasználói fiók regisztrációja során megadott személyes adatai a kiválasztott szolgáltatás biztosítása érdekében szükségesek. A kiválasztott szolgáltatás feltételeinek elfogadásával Ön hozzájárul az elektronikus kommunikációs eszközökön, különösen e-mailen keresztül történő tájékoztatáshoz, mely a szolgáltatás megvalósításának állapotát, valamint a WhitePress Kft. platformján időközben megjelenő változtatásokat és új funkciókat hivatott közölni. A személyes adatok kezelésének alapja a a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és 6. cikk (1) bekezdés f) pontja. Az adatok marketing célú feldolgozására adott engedély alapján a WhitePress Kft. időközönként telefonon (a hozzájárulástól függően) vagy e-mailben értesíti Önt a jövőbeli konferenciák, tréningek, rendezvények, valamint egyéb marketinginformációkkal kapcsolatosan. A személyes adatok ezzel kapcsolatos kezelésének alapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja. A személyes adatok kezeléséről bővebb információt az Adatvédelmi szabályzatunkban talál.

Czytaj całość
Kiemelt cikkek