Így válassz WhitePress® portált és érd el a céljaidat

Frissítve: 2023-02-07
Így válassz WhitePress® portált
Logika és intuíció - ezekre hagyatkoznak a hirdetők, amikor eldöntik, hol publikálják a cikkeiket a WhitePress® rendszerén belül. Illetve ezeket kellene használniuk. De ez nem mindig így működik - a többség figyelmetlen, egyszerűen egyik pontról a másikra akarnak csak eljutni és nem gondolják át a céljaikat. Mindeközben a WhitePress® programozói és szerkesztői mindent megtesznek, hogy egyedi indikátorokat, adatokat, grafikonokat és minőségértékeléseket nyújtsanak. Erre pedig érdemes támaszkodni!
Publikálj cikkeket ma
Regisztrálj ingyenesen!

Célozd meg a megfelelő hallgatóságot és növeld a hatást: A megfelelő portálok kiválasztásának útmutatója a WhitePress®-en

A cikkek közzétételéhez a legjobb oldalak kiválasztása kulcsfontosságú, mivel a kívánt hatás elérése közvetlenül ettől függ. Legyen szó márkaismertségről, webhely forgalom növeléséről vagy éppen lead-ek generálásáról, fontos az célközönség azonosítása és a releváns platformok kiválasztása. De hogyan ellenőrizheted a portálok minőségét és választhatod ki a megfelelő ajánlatot? Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan használhatod a WhitePress®-t annak érdekében, hogy a legtöbbet hozd ki a kiadványaidból.

A több mint 90,000 portál és a több százezer lehetőség között a megfelelő portál megtalálása a cikkek közzétételéhez nyomasztó lehet. Felismerve ezt a kihívást, a WhitePress® értékes eszközöket kínál, mint az egyedi mérőszámok, a múltbeli adatok és a független minőségi minősítések. Ezek a funkciók segítenek az ajánlatok szűrésében és az igényeidnek tökéletesen megfelelő ajánlatok megtalálásában. 

Publikációs célok

Vizsgáljuk meg, milyen célokat tűzhetsz ki hirdetőként, és hogyan érheted el őket a WhitePress® segítségével.

A különböző kampányoknak különböző céljai vannak, ezért a különböző portálokon való közzététel kulcsfontosságú. Szeretnél nagyobb márkaismertségre szert tenni vagy bevezetni egy új terméket? Koncentrálj a releváns közönséggel és jó eléréssel rendelkező portálokra. Azonnali közzétételre van szükséged? Válaszd ki a portálokat az átlagos publikálási idejük alapján, és találd meg a számodra megfelelő portált pillanatok alatt.

Ha azonban publikációk által szeretnéd javítani a saját weboldalad pozícióját, akkor figyelj a portálok SEO-mérőszámaira, mint például a domain autorithy, a téma relevanciája és a linkek típusai. Az ezeken a területeken magas pontszámot elérő kiadványok előnyben részesítésével felgyorsíthatod és fokozhatod SEO-erőfeszítéseidet, ami gyorsabb és jobb eredményekhez vezet majd.

A tartalom láthatósága csak a kezdet. Rengeteg olyan lehetőséget fedezhetsz fel, amelyek túlmutatnak azon, hogy csak láthatóságot szerezz: leadeket generálhatsz, remarketing közönséget építhetsz - a lehetőségek végtelenek! Ahogy a mondás tartja, a határ a csillagos ég.

Bár a neves platformokon való publikálás vagy bizonyos számok elérése csábító lehet, a kizárólag ezekre a szempontokra való összpontosítás gyakran nem megfelelő eredményekhez vezet. Ne érd be csak ezekkel:

  • Csak egy adott platformon való megjelenés, a közönségétől függetlenül.
  • Linket kapni egy olyan portáltól, amelyet senki sem látogat.
  • Tetszőleges nézettségi számok hajszolása a célközönség figyelembevétele nélkül.
  • Kizárólag a közzététel költségeire összpontosítani a hatékonyság helyett.

Ne feledd, a rövidlátó stratégiák hosszú távon ritkán kifizetődőek.

Egy jól megtervezett publikáció több célt is elérhet. Végül is, ki ne szeretne extra előnyöket, nem igaz? De hogyan válaszd ki a megfelelő portált és ajánlatot, hogy többet érj el, mint amire eredetileg vállalkoztál?

Tegyük fel, hogy elsődleges célod egy "dofollow" link megszerzése egy adott URL-re. Valójában a legtöbb portál, amelyet a platformunkon találsz, megfelel ennek a követelménynek. Íme néhány további tényező, amelyet érdemes figyelembe venned, amely kiszélesítheti a hatókörödet és növelheti az eredményeidet:

  • Nagy elérés: Ha olyan portált választasz, amelynek magas az egyedi felhasználóinak a száma, növelheted az esélyét annak, hogy még több weboldal-forgalmat érj el az "átirányított forgalom" révén.
  • Releváns célcsoport: A portál típusának (regionális weboldal, hiánypótló blog vagy országos portál) célközönségéhez igazításával közvetlenül elérheted ideális ügyfeleidet.
  • Több link megszerzése: Ellenőrizd, hogy a kiadó engedélyezi-e a tartalomban a más forrásokra mutató linkeket. A korábbi publikációira mutató linkek beillesztése révén megerősödhet a pozíciód, és növelheted az tekintélyedet.
  • Oktató jellegű tartalom nyújtása: Az értékes tartalom létrehozása nemcsak az olvasók problémáit oldja meg, hanem növeli a márkaismertséget és erősíti az imidzsed. Fókuszálj a magas minőségű tartalomra, amely oktat és bevonja a közönséget.

Természetesen a költségvetés is szerepet játszik a megfelelő publikáció kiválasztásában. Bár ezeknek az extra tényezőknek a figyelembe vétele többletköltségekkel járhat, például jobb tartalom készítésével vagy a tökéletes hely megtalálására fordított idővel, ez nem mindig jelent magasabb kiadási díjat. Az extra erőfeszítés sokkal jobb eredményekhez vezethet anélkül, hogy feltörnéd a malacperselyt.

Íme egy gyors tipp: Mindig vedd figyelembe a portál célközönségét, és győződj meg róla, hogy az megfelel a célcsoportodnak. A megfelelő portál kiválasztása egy kis időt igényel, de megéri! Így biztosíthatod, hogy tartalmaid a megfelelő emberekhez jussanak el, és elérjék a kívánt eredményeket.

WhitePress®: Segítség a céljaid elérésében

Felejtsd el az interneten való kutakodást az adatok után - a WhitePress®-en egy helyen megtalálsz mindent, teljesen ingyen. Az összes felsorolt portálhoz egyértelmű mutatókat csatolunk, így gyerekjáték megtalálni az igényeidnek leginkább megfelelő portált.

Kategória

Indikátorok és információk csoportja

Adatgyűjtési módszer

Funkciók és célok

A weboldal általános jellemzői

Leírás, téma kategória, észrevételek, szolgáltatás típusa, kulcsszavak.

A publikálók által bizotsított adatokat, a WhitePress® munkatársai elérhetővé teszik a felületen.

Egyszerűbb és hatékonyabb portál- és blogkeresés. 

SEO és forgalmi mutatók 

Domain Rating (DR), Domain Authority (DA), Trust Flow, becsült szerves forgalom

API - néhány naponta frissül.

A SEO és a forgalom technikai elemzése.

A weboldal láthatóságának mutatói

Publikáció indexelése; Publikáció láthatósága a Google-ban    

Senuto segítségével megszerzett adatok

A portál láthatóságának elemzése a Google-ban.

Ajánlati adatok

Ajánlati feltételek, ár, kiegészítő promóció, engedélyezett linkek száma

A WhitePress® munkatársai és publikálói fejlesztették. Egy portál számos, a hirdetők igényeire szabott ajánlattal rendelkezhet.

Az ajánlat árának és feltételeinek elemzése. Megjegyzés - mindig figyelmesen olvassa el az ajánlatok részleteit!

Forgalom nyomon követése és előzmények

Egyedi felhasználók száma a GA szerint, WhitePress® nyomkövető kód engedélyezve

A teljes forgalomra vonatkozó adatokat a publikálók nyújtják. A népszerűségi adatokat az előzmények alapján kalkuláljuk - a követőkódokat a WhitePress készíti.

Az adott portál népszerűségét és cikkeinek olvasottságát lehet ezáltal felmérni.

Portál minőség

Technikai és tartalomminőségi értékelés

A WhitePress szerkesztői végzik.

Ezáltal a technikai és tartalmi minőségre vonatkozóan kaphatsz információkat anélkül, hogy át kellene nézned az adott honlapot.

Domain URL URL Azért érdemes erre ráklikkelni és megnézni a potenciálisan kiválasztott portált, mert a végső döntést neked kell meghoznod.

 

Találd meg a megfelelő portált - SEO mérőszámok több forrásból

Hiszünk abban, hogy a megfelelő adatok az alapja minden döntésnek, ezért igyekszünk minél több adatot biztosítani. Ez lehetővé teszi felhasználóink számára, hogy megalapozott döntéseket hozzanak arról, hogy hol tegyék közzé tartalmaikat. Olyan iparági vezetőktől származó adatokat kínálunk, mint az Ahrefs, a Majestic és most már a Semrush.

A Semrush-adatok integrálása a platformunkba lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy jobban értékeljék a webhelyek minőségét és a szponzorált publikációk potenciális hatását. Az egyedi mutatók között megtalálhatók: azon kulcsszavak száma, amelyekre a portál látható (1-100. pozíció), becsült szerves forgalom kézzelfogható grafikonnal, valamint a forgalom származási országokra bontása.

semrush mutatók

A Szűrők leírásai:

Általános szűrők

  • Portál név - csak írj be egy kulcsszót és a platform rákeres a leírásokban, címkékben és a domainekben
  • Téma - leszűkítheted a listát a tucatnyi kategória egyikére
  • Portál típus - minden egyes honlap típusa (általános, speciális) és elérése (helyi vagy országos) meg van határozva és leszűkítheted a listát csupán blogokra is
  • Régió - a portálok listáját leszűkítheted egy bizonyos megyére
  • Ár tól-ig - megnézheted, hogy mely portálok árai esnek az általad megadott intervallumba
  • Felhasználók minimális száma - azokat a site-okat mutatja meg, melyeknek az olvasottsága magasabb az általad megadott minimumnál (az egyedi felhasználók számát a kiadó által küldött statisztika alapján határozzuk meg)
  • Dofollow linkek - azokat a honlapokat tudod így listázni, amelyeknek legalább egy ajánlata él és elérhetők nála a dofollow linkek. Ez az opció csak bizonyos hirdetők számára választható.
  • Linktípus - azok a portálok láthatók így, amelyek befogadnak márkákhoz köthető, kevert és EML linkeket is.
  • Linkek száma - Hány linket tartalmazhat a publikált cikked
  • Minimális értékelés - az értékelést a szerkesztőink adják meg (a leírásokról később)
  • Promóciók - azon portálok amelyek valamilyen ajánlattal rendelkeznek
  • Vonzó ár - ez a filter azokat az oldalakat mutatja, melyek az árhoz képest nagyon vonzó paraméterekkel ajánlanak megjelenési lehetőséget. Ezt egy speciális formula alapján számoljuk ki. Az ajánlatok 15 %-a tartozik ide és olyan tényezőket veszünk figyelembe a kalkulációnál, mint a téma, a népszerűség vagy a különböző SEO indikátorok.
  • Kedvencek - bármelyik site-ot bejelölheted kedvencként.

 

Marketing szűrők

  • Megosztás a Facebookon - itt azok a honlapok jelennek meg, amelyeknek legalább egy olyan ajánlata van, ahol a cikket a Facebookon is népszerűsítik.
  • Min. Főoldali kiemelés - Minimum hány napig fog a cikked a portál főoldalán megjelenni. 
  • Forgalomkövetés - azt mutatja, hogy az adott portálban el van-e helyezve a WhitePress egyedi követőkódja és hogy működik-e a szűrés az előzményekre. Erről is írunk alább. 
  • Garantált forgalmú ajánlatok - Azon portálok amelyek biztosítanak egy bizonyos forgalmat a beküldött cikkhez.
  • A kiadvány élettartama - Lehetőséged van kiválasztani hogy az általad publikált cikk törlődjön, változatlan maradjon vagy átváltozzon "nofollow"-ra 12 hónap elteltével.
  • A publikáló írja meg a tartalmat - olyan honlapokat mutat meg, amelyek ajánlatában legalább egy szerkesztőségi tartalom szerepel
  • Képek a tartalomban - meghatározhatod, hogy hány fotót szeretnél felhasználni, 1-től 5-ig vagy 5-nél is többet
  • Nincs szükség képre - portálok, akik nem kérnek fotót a cikk mellé.
  • Célcsoport - Ezzel a szűrővel határozhatod meg, hogy például nőket, közepes méretű városok lakóit vagy üzletembereket megcélzó honlapokat mutasson a platform. Ezeket az adatokat a WhitePress szerkesztői viszik be.
  • Hozzászólások - itt beállithatod, hogy szeretnéd-e hogy mások kommentálhassanak-e az általad publikált cikkekhez.

 

SEO szűrők 

  • Minimális Trust Flow - 1-től 100-ig terjedő skálán határozhatod meg, mi az a minimum, amit elvársz
  • Minimális oldal minősítés - 1-től 100-ig terjedő skála, amellyel az Ahrefs a webhely belső összeköttetésének az erősségét
  • Minimális Domain Rating (DR) - 1-től 100-ig terjedő skála az Ahrefs részéről, amely a domain erősségét jelzi. Az általad megadott minimumnál magasabbal rendelkező oldalakat listázhatod ki vele.
  • Minimális Citation Flow - 1-től 100-ig terjedő, MOZ alapján kalkulált skálán határozhatod meg, mi az a minimum, amit elvársz
  • Minimális átlagos UR - A magas átlag UR azt jelzi, hogy a cikkek jól kapcsolódnak belsőleg.
  • Max. Ahrefs érték - Az oldal maximális poziciója az Ahrefs rangsorolása szerint 
  • Min. Ahrefs forgalom - Megszűrheted a minimális organikus forgalmat az Ahrefs szerint. 
  • Min. Domain Autorithy (DA) - A DA a MOZ mutatója, amely a domain erősségét határozza meg. 
  • Min. befelé és kifelé mutató domainek - A webhelyre mutató linkek száma.
  • Cikkek megjelölése - leszűrheted, hogy az egyes publikálók hogyan jelölik meg a fizetett tartalmakat -  szponzorált, hirdetés vagy partner cikként
  • A rám linkelő domainek kizárása - megszűrheted azon portálokat, amelyekre már korábban publikáltál. Ez a szűrő tetszés szerint konfigurálható.

 

Technikai szűrők 

  • A közzététel gyorsasága - megadhatod a minimális időtartamot, amíg a cikkednek publikálva kell lennie. Ezt az adatot a kiadók szolgáltatják.
  • Minimális élettartam index - A tartóssági indexet hónapokban adják meg a WhitePress kiadványai alapján
  • Az utolsó publikációm - azokat a honlapokat keresheted ki vele, ahol még soha vagy legalább 6, 12, vagy 18 hónapja nem publikáltál cikket.
  • HTTPS - portálok, melyek https protokolt használnak.
  • Az aldomainek kizárása - Azon portálok kizárása amely aldomainekre publikálja ki a cikkeket 
  • Saját lista - megadhatod az általad kedvelt listák nevét, amelyet megjeleníthetsz egy gombnyomással 
  • Több tematika nélkül - Azon tematikus portálok, amelyek legfeljebb 3 témával rendelkeznek 
  • Portál értesítések - Azon portálok amelyek promóciós ajánlattal rendelkeznek
  • Érzékeny témák - Azon portálok megjelenítése amelyek elfogadnak érzékeny témáju tartalmakat: Erotika, CBD, Étrend-kiegészitők, Kriptovaluták, Kölcsönök 
  • Beágyazott tartalom - Az embeded tartalom (videók, filmek) elhelyezésének lehetősége. 

Ezeken túl aszerint is leválogathatod a portálokat, hogy mikor kerültek be a rendszerbe (a legutóbbiak jelennek meg felül), valamint különböző SEO indikátorok, népszerűség vagy ár alapján.

Forgalomkövetés és publikációs előzmények

A legtöbb kiadó, akinek portáljai elérhetőek a WhitePress platformon, lehetővé teszi, hogy a publikáláskor követési kódot adj hozzá, ez a kód biztosítja az egyes közzétett cikkek megtekintéseinek számlálását, amelynek segítségével felmérheted a kiadó ajánlatainak hatékonyságát. Ez túlmutat az egyszerű adatgyűjtésen; értékes betekintést tesz lehetővé a cikk közzététele után.

A WhitePress kódjának használata ingyenes a hirdetők, és nagyon egyszerűen implementálható a publikálók számára

Az egyes portálok mellett található "Forgalomkövetés" oszlopból megtudhatod, hogy a kiadó engedélyezi-e a követőkód hozzáadását. Ha a " Forgalomkövetés " alatt zöld pipa látható, akkor a portál nevére kattintva a portál különböző publikációs ajánlatainak részletei jelennek meg. Minden egyes ajánlaton csillagok jelzik a közzétett cikkek átlagos megtekintésszámát (a szürke csillagok azt jelzik, hogy az adott lehetőségen keresztül közzétett cikkek hiánya miatt nem áll rendelkezésre elegendő adat). Ez az információ segít felmérni az egyes ajánlatok potenciális hatékonyságát.

Whitepress traffic tracking

Ami itt érdekes, hogy minden portálnak sokféle ajánlata lehet. Ebben az esetben az általános népszerűség minden ajánlatnál más. Itt látható, hogy egy sok ajánlattal rendelkező portálnál hogy néz ki az értékelés:

Offers list in WhitePress

Különösen azért izgalmas ez a kép, mert a következőkre mutat példákat:

  • publikáció nélküli ajánlatok (csak szürke csillagok)
  • átlagos népszerűségű ajánlatok - ebben a konkrét esetben tanácsadói szolgáltató cégek adatbázisáról beszélünk
  • a fenti ajánlatok, de Facebook promócióval támogatva (látható, hogy ez hatékony)
  • a főoldalon való promóciós ajánlat (ennek is észrevehető a hatékonysága)
 

Ha egy ilyen fejlett követési rendszerrel rendelkező kiadványt választasz, akkor a cikked statisztikáit a WhitePress panelen belül ellenőrizheted, miután megjelent. Keresd a "Statisztika" ikont a közzétett cikked mellett, amely a Hirdető és a Kiadó panelen is jelen van. Miután rákattintottál, látni fogod a statisztikákat:

  • Általános információk: link a cikkhez, a létrehozásának és publikálásának ára
  • Megtekintések és Felhasználók: Tiszta képet nyerhetsz a közönségedről, mobil és asztali felhasználók szerinti lebontásban.

Engagement stats in WhitePress

  • Olvasottság időbeli alakulása: Vizualizáld a cikkek nézettségi trendjeit egy külön idődiagram segítségével.

Technical and substantive assessment in WhitePress

  • Óránkénti lebontás: Merülj mélyebbre egy óránkénti grafikon segítségével, hogy megértsd a forgalmi csúcsidőszakokat.

Technical and substantive assessment in WhitePress

  • Globális elérés: Azonosítsd, hogy a tartalmaid mely országokból vonzanak látogatókat.

WhitePress® platform

  • Olvasási arány: Mérd fel a közönség elkötelezettségét azzal, hogy megérted, a látogatók hány százaléka olvasta el a cikked jelentős részét.

WhitePress® platform

Összefoglalva a WhitePress® statisztikai modulja minden publikáló ajánlatának elemzését lehetővé teszi a különböző népszerűségi mutatók szerint. Ezeket a statisztikákat védjük a befolyásolási kísérletektől (például forgalomvásárlástól) és a legtöbb portálhoz kapcsolódan elérhetők.

A WhitePress szerkesztőségi értékelése a tartalom és a technikai minőség tekintetében

Minden, a platformon megtalálható portált és blogot alaposan megvizsgálnak a WhitePress® szerkesztői. Ezen adatok segítségével ki tudjuk zárni az alacsony minőségű portálokat és azokra az oldalakra tudunk fókuszálni, melyeknek magas a színvonala mind technikai, mind tartalmi szempontból.

Az alábbi táblázat a szerkesztőink által készített minősítéseknél figyelembe vett tényezőket mutatja be:

WhitePress® platform

Miért fontosak a pontszámok? Mert arra szolgálnak, hogy kiválasszák a valódi, aktív és gondozott oldalakat a futószalagos oldalak vagy a nem frissített portálok közül.

Cél: Széles és releváns közönség elérése

Ha pontosan tudod egy kiadvány céljait, akkor már könnyebb a tartalomra vonatkozó ötleteket gyűjtened és meghatároznod az ott elérhető célcsoportot. Ez azonban nem annyira egyszerű. 

Egy országos elérésű, melegházakat építő vállalat számára például nem feltétlenül a legnagyobb építészeti témájú portálok a megfelelőek. Vannak olyan esetek, amikor számukra a helyi, városokra fókuszáló népszerű és viszonylag olcsó oldalak jobban működhetnek.

A találatok szűkítéséhez használd a "Portáltípus" szűrőt, hogy kizárd az általános portálokat. A túl kicsi (kevés forgalommal rendelkező) vagy túl drága portálokat is kizárhatod (az "Ár-ig" szűrővel beállíthatsz egy maximális költségvetést).

Bár nem tudjuk megjósolni, hogy hányan fogják látni a kiadványodat, a megfelelő portál kiválasztása növeli az esélyét, hogy nagyobb közönséget érj el. Olyan ajánlat kiválasztásához, amely segít a megfelelő emberek elérésében:

  1. Válassz olyan portálokat, amelyek magas technikai és tartalmi minősítéssel rendelkeznek, mivel ezek általában jól karbantartott, naprakész weboldalakat jeleznek. Bár a magas látogatottság kívánatos, az új kiadványok számára elengedhetetlen, hogy vonzzák a felhasználókat. Ehhez gyakran folyamatos frissítésre és fejlesztésre van szükség, mivel a felhasználók jellemzően csak akkor látogatják meg egy weboldal főoldalát, ha azt naprakésznek és értékesnek érzékelik. Bár az erős keresőmotoros rangsorolásnak köszönhető jó általános weboldal-statisztikák előnyösek, legyen tudatában annak, hogy az ilyen oldalakon az új cikkek megtekintése még mindig alacsony lehet.
  2. Nézd meg a webhelyek láthatósági adatait különböző forrásokból. Nézd meg a Semrush becsült szerves forgalmi táblázatát vagy az Ahrefs webhelymetrikáit. Ha havonta csak 1000 ember látogatja az oldalt, a cikked nem fog több megtekintést kapni. Az általános statisztikákat (Unique Users) a kiadók szolgáltatják (GA jelentések stb.), de nem mindig lehet bennük teljesen megbízni.
  3. Válassz olyan webhelyet, amely lehetővé teszi a forgalom nyomon követését. Így képet kapsz a cikked potenciális forgalmáról. Ne feledd azonban, hogy sok múlik a cikk témáján, főképén és sok más tényezőn.
  4. Válaszd a megfelelő ajánlatot! A legtöbb jó oldal többféle publikációs ajánlatot kínál. Egyesek a közösségi médiacsatornáikon, mások a honlapjukon hirdetnek. Ha azt szeretnéd, hogy a cikked népszerű legyen, fizess többet egy promóciós ajánlatért. Ne felejtsd el figyelmesen elolvasni a leírását, hogy tudd, mire számíthatsz.
  5. Nézd át alaposan az oldalt és az ajánlatot, és kérdezd meg magadtól, hogy ez a megfelelő hely-e a tartalmadnak.

A "forgalmi garancia" opció nélküli cikkek esetében a végleges forgalom számos tényezőtől függ. Ha nem vagy elégedett a publikációd nézettségével, fontold meg a további promóciót a WhitePress® panel "promóció" szakaszán keresztül.

Ha ezeket a lépéseket követed, növelheted az esélyét, hogy nagy és releváns közönséget érj el a közzétett tartalmaiddal.

Cél: nagy presztízsű megjelenés

Hogyan találjunk egy rangos portált? Használd a platformon elérhető fejlett keresőmotort. Amikor kiadványoldalt keresel, vedd figyelembe a következő szűrőket:

  • Ár (sajnos a tekintélyes portálok általában drágábbak);
  • Magas minőségű portál (a WhitePress® a tartalmi, technikai értékelés és a forgalmi mutatók alapján kategorizálja az oldalakat magas és alacsonyabb minőségű, valamint ellenőrizetlen portálok közé)
    ​​​​

Bár a presztízs gyakran az ismertségre utal, használd a "portál neve" keresőmezőt, hogy megnézd, az általad ismertnek tartott portálok szerepelnek-e kínálatunkban.

Ha megtaláltad a megfelelő portált, folytasd az ajánlat kiválasztását, hogy növeld kiadványod elérését. Számos lehetőség van, mint például a főoldalon, a facebookon történő promóció, vagy a hírfolyamban való jelenlét. Az ár általában attól függ, hogy mennyi ideig szeretnéd népszerűsíteni a cikkedet. 

Cél: Magasabb helyezés a Google keresőben

Szeretnéd növelni weboldalad rangsorolását a Google keresési eredményeiben? A jó hír az, hogy a megfelelő portál megtalálásához megosztott tippek többsége még mindig érvényes. Csak egy dolgot tarts szem előtt: keresd a dofollow linkekkel rendelkező portálokat.

A szűrési lehetőségek használatával azonban más paramétereket is kiválaszthatsz, amelyek pozitívan befolyásolják az oldalának Google-eredményeit.

  • Minőség a mennyiség helyett: Koncentrálj arra, hogy a szakterületed szempontjából releváns, jó minőségű webhelyeket találj, még akkor is, ha ez kezdetben kevesebb linket jelent. Ellenőrizd a forgalmi trendeket (ideális esetben a forgalom nem csökkenhet) olyan eszközökkel, mint az Ahrefs és a Semrush láthatósági diagramja.
  • Tematikus relevancia: Válassz olyan portálokat, amelyek hasonló közönséggel és témával rendelkeznek, mint a te weboldalad. Ez segít a keresőmotoroknak megérteni a linkek kontextusát és azok potenciális értékét a felhasználók számára.
  • Domain tekintély: Bár nem közvetlen rangsorolási tényező, az olyan domain tekintély mérőszámok, mint a Trust Flow (Majestic), a Domain Rating (Ahrefs) vagy a Authority Score (Semrush) általános képet adhatnak egy weboldal általános minőségéről és befolyásáról. Törekedj a magasabb pontszámokra, de ne feledd, hogy ezek csak a kirakós játék egyik darabja.
  • Magas tartalmi és technikai értékelések: A WhitePress® belső minősítéseket használ a portál minőségének értékeléséhez. Válaszd a magas minősítésű portálokat annak érdekében, hogy jó hírű oldalakkal dolgozz együtt.
  • Horgonyszövegek sokszínűsége: A linkek létrehozásakor használj többféle horgonyszöveg-típust (márka, pontos egyezés, vegyes, URL) a természetes linkprofil fenntartása és a keresőmotorok figyelmének felkeltése érdekében.
  • Belső linkelés: Keresd a belső linkelési lehetőségekkel rendelkező ajánlatokat, amelyek tovább növelhetik a tartalom láthatóságát a kiválasztott portálon belül.
  • Linkek megújítása: Ne félj több linket szerezni ugyanarról a domainről, különösen jó minőségű forrásokból. Vedd azonban figyelembe a portál méretét és azt, hogy a linked milyen mélyre fog eltemetkezni az idő múlásával. Annak érdekében, hogy a keresőmotorok újra feltérképezzék és felismerjék linkjeit, fontold meg azok időnkénti frissítését.
  • Az indexelés ellenőrzése: A közzététel után ellenőrizd, hogy a Google indexeli-e a cikkedet. Ha nem, 14 nap elteltével kérheted a WhitePress®-en keresztül a kézi indexelést. A nem indexelt cikkek nem segítik a rangsorolását. 

Még mindig nem vagy biztos hogyan publikálj a WhitePress®-en? 

Nézd meg a videónkat: 
https://youtu.be/Qf9bC-K5lGA?si=ATUhx2Fr9DeyVqq4 

Hozzászólások (0)
A WhitePress szerkesztõi fenntartják a jogot, hogy más emberek számára sértõ megjegyzéseket töröljenek, amelyek vulgáris szavakat tartalmaznak, vagy nem kapcsolódnak a tárgyához.
A whitepress.com weboldalt és annak valamennyi aloldalát (a továbbiakban: Weboldal) használó személyek személyes adatainak kezelője az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-i (EU) 2016/679 rendelete értelmében a személyes adatok feldolgozásával és az ilyen adatok szabad áramlásával, valamint a 95/46/EK irányelv (a továbbiakban: GDPR) hatályon kívül helyezése tekintetében közösen „WhitePress Kft, amelynek székhelye 2161 Csomád, Verebeshegy utca 11 és bekerült a Bielsko-Biała Kerületi Bíróság által vezetett Nemzeti Bírósági Nyilvántartás vállalkozói nyilvántartásába, az Országos Bírósági Nyilvántartás 8. Kereskedelmi Osztálya KRS-számon: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 és egyéb cégek a WhitePress Csoporttól (a továbbiakban együttesen: Adminisztrátor) .

A hírlevélre való feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a WhitePress Kft. által kínált szolgáltatások és áruk közvetlen marketingjével kapcsolatos kereskedelmi információk elektronikus kommunikációs eszközökön, különösen e-mailen keresztül küldjenek. és megbízható üzleti partnerei, akik érdeklődnek saját termékeik vagy szolgáltatásaik értékesítésében. Személyes adatai kezelésének jogalapja az Ön hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont).

Önnek jogában áll bármikor visszavonni a személyes adatainak marketing célú kezeléséhez adott hozzájárulását. Az Ön személyes adatainak WhitePress Kft általi kezeléséről és kezelésének alapjáról, ideértve az Ön jogait is, az Adatvédelmi szabályzatunkban talál további információt.
Olvass tovább
  • Még senki sem írt megjegyzést ehhez a cikkhez.
A whitepress.com weboldalt és annak valamennyi aloldalát (a továbbiakban: Weboldal) használó személyek személyes adatainak kezelője az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-i (EU) 2016/679 rendelete értelmében a személyes adatok feldolgozásával és az ilyen adatok szabad áramlásával, valamint a 95/46/EK irányelv (a továbbiakban: GDPR) hatályon kívül helyezése tekintetében közösen „WhitePress Kft, amelynek székhelye 2161 Csomád, Verebeshegy utca 11 és bekerült a Bielsko-Biała Kerületi Bíróság által vezetett Nemzeti Bírósági Nyilvántartás vállalkozói nyilvántartásába, az Országos Bírósági Nyilvántartás 8. Kereskedelmi Osztálya KRS-számon: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 és egyéb cégek a WhitePress Csoporttól (a továbbiakban együttesen: Adminisztrátor) .

A hírlevélre való feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a WhitePress Kft. által kínált szolgáltatások és áruk közvetlen marketingjével kapcsolatos kereskedelmi információk elektronikus kommunikációs eszközökön, különösen e-mailen keresztül küldjenek. és megbízható üzleti partnerei, akik érdeklődnek saját termékeik vagy szolgáltatásaik értékesítésében. Személyes adatai kezelésének jogalapja az Ön hozzájárulása (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pont). Az űrlap elküldésével Ön kijelenti, hogy elolvasta az Adatvédelmi szabályzatot.

Önnek jogában áll bármikor visszavonni a személyes adatainak marketing célú kezeléséhez adott hozzájárulását. Az Ön személyes adatainak WhitePress Kft általi kezeléséről és kezelésének alapjáról, ideértve az Ön jogait is, az Adatvédelmi szabályzatunkban talál további információt.
Olvasd el az egészet
Kiemelt cikkek